Gå til innhold

Hvordan er formen jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan står det til med dere jenter, formen bra..?

Selv har jeg 12 dager igjen til termin idag. Føler meg i god form og er mye i farta, selv om jeg jo merker at jeg trenger litt mer hvile enn vanlig..

Ikke noe vann å snakke om, og ingen andre plager av stor betydning.

Ei heller noen fødsel på gang, merker ingen antydninger til noe vaffal. Fortsatt nesten to uker igjen da, så sikkert ikke så rart:-)

Håper dere alle nyter flotte høstdager i godt vær, det gjør jeg, ha en strålende fin dag:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har det bedre enn på lenge:) er bare 32 uker på vei da, så jeg har jo litt lengre enn deg igjen;)

det er nå ei god stund sia skolen begynte igjen og det var så deilig og få noe å gjøre igjen etter nesten en hel måned som sykemeldt fra jobb!!

i dag har jeg en ekstra god dag, har fått skryt fra lærern mine både for en norsk-analyse og en samfunnsfag tekst på politikk, så nå føler jeg at jeg er godt i gang med skoleåret, som kommer til å bli ganske spesielt etter hvert! krysser fingra på at jeg klarer å komme meg igjennom studiet og, selv om jeg får en liten en i november som kommer til å kreve at jeg er der for han hele tida:)

herreguud som jeg gleder meg til å møte gutten min, ansikt til ansikt:)

Skrevet

dårlig...kastet opp i hele natt og da jeg skulle til fysioterapeuten min viser det seg at jeg har glemt at timen var i går-ikke i dag..så kvelm, trøtt og forvirret reiste jeg hjem igjen og har tenkt å sove frem til forelesning kl 14.30..etter forelesning skal klassen ta en øl..da blir det vel solo på meg igjen ja..siste trimester kan være litt slitsomt ja..men det er det siste trimesteret-hurra!!

uff..nå var det godt å få ut all frustrasjon-takk!!!

(jeg har et ellers ukomplisert svangerskap:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...