Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 mi er 4 uker, og har brukt libero 3 til 6 kg, men de er stramme rundt lårene, dvs det viser merke etter dem, noen som har et annet merke å anbefale?
Go`mamma`n... Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Libero har den "svakheten" at de er litt stramme rundt lårene.Pampers er ikke sånn. Men jeg er mest fornøyd med Libero, sum av summarum!
mommæ-til-to Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Jeg liker best Pampers Activfit. Den har så god passform Den ble også kåret til den beste bleien av Tv2 hjelper deg sitt panel
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Har brukt Libero Discovery frem til nå. Nå har vi gått over til Pampers Active fit. De er tynnere og mykere, men synes det lukter så sterk "plastlukt" av de. Men jeg blir vel vant til lukta Har også prøvd bleiene fra coop, men de hadde så dårlig elastikk.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Vet ikke hvilket merke som er best jeg, har bare prøvd pampers. Har vært veldig fornøyd, så har ikke følt behov for å prøve noe annet foreløpig. Kan jo hende det endrer seg etterhvert som han vokser til...
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 vi foretrekker lidl sine bleier, ettersom de har best passform hos mini. MEN han er tynn, så derfor er kanskje IKKE de å anbefale dere, hvis babyen deres har gode "babylår"
Gjest Ut på tur Skrevet 11. september 2007 #7 Skrevet 11. september 2007 Vi har prøvd pampers og Libero, etter en runde med pampers blei hun veldig rød, akkurat som om hun reagerte på noe i de bleiene. Vi har prøvd de en gang til men da ble hun like rød. Stofbleiene(brettebleier) fungerer best i forhold til å bli rød.
Gjest Skrevet 11. september 2007 #8 Skrevet 11. september 2007 Min favoritt sånn alti alt (og jeg har prøvd det meste) på akkurat våres unger er Libere up&go. Disse kan jo ikke brukes til liten baby da, der må en bruke tapebleier som jeg hater. Bruker Libero sine, men går opp i størrelse før vekten tilsier det. F.eks har mini brukt 7-14 kg i 3-4 uker nå enda han ikke er 7 kg enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå