Gå til innhold

Fotograferingsdilemma....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en stund tenkt på at jeg skal til fotograf med minste nå snart. Eldste var også det på samme alder. Men så får jeg nå vite at barnehagen skal ha fotografering i oktober, og den som ønsker det kan ta portrettbilder der.

Hva gjør vi da? Skal vi ta bilder både i barnehagen og hos annen fotograf? Blir litt mye liksom.. Eller skal vi vente og se hvordan barnehagebildene blir, før vi evt bestiller fotograf? Dilemmaet da blir at dersom vi skal ha fotograf etterpå, så ikke sikkert vi rekker å få ferdig bilder til jul som vi har tenkt.

Og hvis vi blir så fornøyd med barnehagebildene at vi bestemmer oss for å droppe annen fotograf, er det da mulig å få etterbestilt bilde i litt større format enn det som er med i den pakken?

 

Hva ville der ha gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan etterbestille i alle format, men av erfaring så kan de bli fine i barnehagen men der får du kanskje 2 ulike motiv ett med bare overkropp og ett med hele men da sitter de....

Ville vært hos fotograf og heller tatt i barnehagen ve 2 eller 3 årsalder. Hos fotografen kan du ha flere antrekk og får større utvalg av forskjellige positurer..

De tar jo bilde i barnehagen hvert år..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...