metteflette Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 28 fullgåtte uker idag, og dette går unna! Imorgen flytter jeg over på tredje trimester og vil ønske dere alle sammen MASSE lykke til og velkommen etter:)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Gratulerer så mye!! Gleder meg til jeg kan si det samme. Lykke til videre du også, så snakkes vi på 3. tri.
Niem og Patrick Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Lykke til videre, så kommer jeg etter om 2 uker
Elskeråværemamma Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Gratulerer og lykke til Jeg kommer etter på lørdag - gleder meg til det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå