Bare jeg er meg :o) Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Jeg er litt sånn tv hater jeg da. Kjenner jeg blir litt "smågal",hehe....i helgene.Gubben MÅ ha på tv`n når han er inne.....trenger ikke å se på,må bare ha den på¨?????? Men radio derimot....MÅ jeg ha i bakgrunnen:o))
Gjest Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Må ha på lyd, og det blir som oftest radio eller musikk.
TusseMor07&09&14 Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Blir gal av å ha på tv på dagen. Synes det er litt ukoselig faktisk. Jeg ser litt på tv på kveldene hvis det er noe som er interessant da. Jeg har flere i familien som alltid har på tv uansett tid på døgnet og uavhengig av om de ser på. Sånn er det ikke her i huset heldigvis. Men radio derimot... den står ofte på her i huset. Men det er meg da:o)
Blue Lady Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Jeg MÅ ha på tv om dagen har ikke radio og musikk blir for kjedelig. Sitter ikke å glor på den hele tiden, men må ha selskap liksom, er litt husredd også
♡ Rødhette ♡ Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 Jeg er sånn som har på tv`en hele tiden.. Men sjelden vi faktisk sitter og ser på den .. Når mannen er hjemme hender det at vi slår den av og bare har på radioen.. Mannen jobber sånn at han er borte noen dager i strekk.., så da er det deilig med "selskap".. he he...;o
camilla^ Skrevet 11. september 2007 #7 Skrevet 11. september 2007 Tv står ikke på om vi ikke ser på. Men det spiller liten rolle om det er på morran eller kvelden tv er på. Gubben jobber natt, så han ser ofte på tv mens han spiser frokost før han legger seg. Og da overtar ungene tv litt, men jeg prøver å karre meg ut av senga. Jeg er slik at jeg ofte tar ting med meg bort til tv for så å ordne med det der. Må helst ha flere ting som skjer samtidig. Klarer ikke bare ligge på sofaen og se tv feks. Da må jeg enten tegne, rydde i skuffer jeg har tatt med meg osv... Men jeg slår av tv når jeg går forbi om noen har skrudd den på. Til og med fått min mann til å gjøre det, han som måtte ha tv på når han spise middag før.. hehe... Radioen blir oftere og oftere skrudd på her. Kun skiftet kanal, så meg og gubben er nogenlunde enige...
LivetErEnLek Skrevet 11. september 2007 #8 Skrevet 11. september 2007 Til vanlig har jeg ikke det. Nå er jeg sykemeldt og ligger som et slakt på soffan og da er tv'n et fint tidsfordriv.
Felix&Lurifax Skrevet 11. september 2007 #9 Skrevet 11. september 2007 Ikke noe tv her på dagtid, hører heller på litt musikk Er jo desuten bare dritt på dagtid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå