Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Har bestemt meg for å ta ut separasjon med mannen min etter lang tid med problemer. Har virkelig prøvd å få orden på ekteskapet vårt, men nå orker jeg bare ikke mer. Han blir sinna for den minste ting og er umulig å snakke med. Skal ikke gå for mye inn på problemene våre her,men føler meg tråkket på og manipulert. Kan ikke fortsette å leve under slike forhold. Det er også barn med i bildet og jeg unner ikke e å vokse opp under slike forhold. Nå lurer jeg på hva som vil skje med tanke på praktiske ting. Vi fikk for en stund siden avslag på familiegjennforening, og har nå en klage inne som vi venter svar på. Har fått beskjed om at det kan ta sin tid. Mannen har søkt om å få være her mens vi venter på svar på klagen, men har ikke fått noe svar fra UDI. Vi har et barn sammen på 1 år. Er det noen som vet hva som vil skje når jeg har levert inn separasjonspapirene? Kan han fremdeles oppholde seg i Norge, eller vil han bli utvist. Jeg er egentlig veldig usikker på hva jeg ønsker i denne situasjonen. Har jo ikke lyst til at faren til barnet mitt skal bli utvist, men på den annen side så har han vist veldig lite interesse for barnet. Overfor andre så er han jo så glad i og interresert i barnet,men bruker bare noen minutter hver dag på samvær. Det er jeg som har hatt hele omsorgen, og barnet er heller ikke særlig interessert i faren. Håper noen kan gi meg noen gode råd om hva jegkan gjøre i denne situasjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå