Gjest Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Ligger på sofan å klarer ikke reise meg. Er hvit i ansiktet å synet svikter. Svimer av hvis jeg reiser meg. Har glemt mobilen i bilen, men kommer meg ikke ut for å hente den. Er dette normalt i svangerskapet eller bør jeg komme meg til legen? Er 24 uker i dag.
betty74 Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Høres ikke helt bra ut, ville nok tatt en tur til legen... Du kan ikke sende en mail til noen som kan komme og hjelpe deg, da? Kan hende du bare har lave jernlagre, men dette ville jeg sjekket opp.
Gjest Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Legg deg på siden.Høres ut som migrene.Det har jeg hatt mye i svangerskapet.
En snupp - og en knert i magen Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Høres ut som lave jernlagere. Som en over her skrev, send en mail til noen som kan kjøre deg til legen så får du sjekket det opp Lykke til, det går sikkert bra
Gjest Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Jeg hadde fine jernlagre og fin blodprosent sa legen tidligere. Litt lavt blodtrykk.. Kan det forandre seg da? Ingen å sende mail til, å ingen på msn sånn uflaks.. Mens både sambo å pappa jobber 5 min unna..kjipern..
junea Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 Høres ut som lavt blodtrykk! Har hørt om flere gravide som skal reise seg, og plutselig svimer av. Ring legen å få sjekket det du:)
Gjest Skrevet 11. september 2007 #7 Skrevet 11. september 2007 Migrene, men har man ikke vondt i hode da?
Gjest Skrevet 11. september 2007 #8 Skrevet 11. september 2007 ja hadde jeg hatt mobilen min hær.. får vel bare ligge hær til det roer seg å jeg kommer meg ut i bilen. Det kom så pluttselig var ute en tur på butikken, kjenne meg litt ør, og ble helt kake da jeg kom hjem..
Gjest Skrevet 11. september 2007 #9 Skrevet 11. september 2007 ved migrene kommer gjerne hodeverken en stund etter at synet er normalt igjen.Ser du flimring?Sikk sakk syn?Blinde flekker i synsfelt?
2gullklumper Skrevet 11. september 2007 #10 Skrevet 11. september 2007 Gå inn på eurobate.com. Der kan du sende gratis meldinger. Send meld til samberen din, og si han må komme å hjelpe deg.
Gjest Skrevet 11. september 2007 #11 Skrevet 11. september 2007 nei, d er vanskelig å fokusere. d kommer med svimmelheten. tung i hode liksom..litt prikkete syn..
mamma til liten og stor Skrevet 11. september 2007 #13 Skrevet 11. september 2007 vis ikke kan du jo sende pm me nr te sambo så kan de ringe. viss du "kjenner" på noen her. jeg lå slik og ropte på hjelp noen ganger til naboen kom. men det fordi jeg IKKE gjore det noen ganger før og da svima jeg av..
Oktoberbolle Skrevet 11. september 2007 #14 Skrevet 11. september 2007 Går det bra? Ser nesten ut som at eurobate sender noe kodegreier på sms som du må ha før du kan sende.. På www.telefonkatalogen.no *tror* jeg du bare trenger en e-post adresse. (Registrer deg på Min side) Ellers så sier jeg som tulla20, jeg kan godt sende en en sms for deg.
Gjest Skrevet 11. september 2007 #15 Skrevet 11. september 2007 Takk for alle svar:) Jeg konka helt ut å våknet da sambo kom hjem, da var formen blitt normal igjen. Har legetime i morgen så skal høre med legen hva det kan ha vært da.
Oktoberbolle Skrevet 11. september 2007 #16 Skrevet 11. september 2007 Fint at det går bra, var litt bekymret. Håper det ikke var noe alvorlig. Men det minnet meg i det minste på å ha mobilen hengende rundt halsen eller like ved, sånn i tilfelle.
gep68 har fått jenta:-) Skrevet 11. september 2007 #18 Skrevet 11. september 2007 Det hørtes ut som blodtrykksfall. Jeg har hatt det et par ganger og det er grusomt når det står på. Du skal legge beina opp på puter sånn at dei kommer over hjerte ditt,og ligg rolig til det gir seg. Hos meg er det alt fra 30min til noen timer. Lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå