Kakeåndsen Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 mener å ha hørt at det er vanlig med ettersykdommer etter vannkopper, men er det noen som vet om dette stemmer og eventuelt hvilke? Jeg har ei lita jente på snart to år som har hatt vannkopper, og hun rakk 1,5 dag i barnehagen før hun begynte med oppkast. 1 gang i går og 1 gang så langt i dag. Litt dårlig mage også.
LivetErEnLek Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Det har jeg faktisk ikke hørt noe om. Jeg jobber i bhg, så har vært borti en del vankopper i min tid, men tror ikke det du snakker om har noe med vannkoppene å gjøre. Det kan være det at vannkoppene tok så pass på imunsystemet hennes at hun er veldig mottaglig for de andre virusene som fyker rundt i barnehagen
TurangaLeela Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Jo jeg har hørt om det, men vet ikke så mye.. Fetteren min fikk vannkoppene da han var voksen og har hatt litt forskjellig etterpå, men det er snakk om et halvt år osv..Feber, lungebetennelse..
lille je Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Jeg fikk halsbetennelse tre ganger etter vannkopper, og det var visst vanlig.... Gikk på ungdomsskolen jeg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå