~Mita~ Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 ... som venter med all innkjøp av baby utstyr og klær til jeg ihvertfall har kommet over på 3. trimester? Jeg tør liksom ikke å gå til innkjøp av noe før jeg er helt sikker på at allt går bra.. Er min første, og leser jo så mye om hva som kan skje.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 da vil jeg anbefale deg og slutte og lese alt det som gjør deg bekymret,, slik att du heller kan kose deg med handlinga og bebisen.. husk att du blir tyngre og, jeg syntes det er så deilig og gå og handle nå som jeg er såpass fin i formen:)
vipsen*en av hver* Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Hei.. kjenner meg igjen... dette er min andre baby da så har utstyr og sånn fra før.. Men første gangen tenkte jeg at først skulle jeg vente til uke 12 var over, men så tenkte jeg videre at jeg kunne vente til jeg hadde vært på UL og sett at alt var bra.. he he men ventet en god stund etter det igjen og... Men er jo greit å kjøpe litt og litt for er jo ikke billig da...
Niem og Patrick Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Vi ventet med handlingen til etter ultralyd i uke 18 Eneste vi hadde før den tid var en bamse pappan kjøpte
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Babyen kommer i januar ( begynnelsen).. Og her blir det ikke handlet noe før i november. Men Bestemødre , Tanter , osv.... Går jo heeeeelt bananas! Men JEG og min samboer , handler ikke noe
Axus' girlfriend Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 tenkte jeg skulle vente til etter UL som jeg har i midten av oktober (ordinær UL). Er første gang jeg skal ha barn og er litt usikker på alt, så UL blir forsikringsrunden min:o) Etter det skal jeg handle som bare det:o) Regner også med at vi får litt gaver til jul osv. Etter UL skal jeg dra å handle ett søtt klesplagg til det ventende barnet - vil vite kjønn:o)
mammaTilLinnea Skrevet 11. september 2007 #7 Skrevet 11. september 2007 jeg er 22+1, har ikke handlet en ting enda... har ikke tenkt å begynne enda heller, tør ikke. selv om jeg kjenner spark og vet at alt nok er helt topp med baby, så vegrer jeg meg liksom! sier til sambo at vi må begynne snart for å fordele, men spørs om det blir jeg som holder igjen:)
~Mita~ Skrevet 11. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. september 2007 tusen takk for svar.. Bra jeg ikker er alene om det ihvertfall da. Heldigvis får vi vogn, bilsete og vippestol av besteforeldrene, så da blir det jo ikke for dyrt det som er igjen da. Og hvis jeg venter til etter jul kommer vel kanskje noe på tilbud også.. ) hehe
jajajajaj Skrevet 11. september 2007 #9 Skrevet 11. september 2007 er i uke 27 og har ikkje handlet noe ennå venter nr 2, så har endel fra før.. MEN det er viktig å ha alt å plass, nr 1 hadde vi ke handlet bleier til engang, da vi kjørte hjem fra sykehuset med lite blod og gråtende baby var verken mor eller far istand til hanling.
jajajajaj Skrevet 11. september 2007 #10 Skrevet 11. september 2007 er i uke 27 og har ikkje handlet noe ennå venter nr 2, så har endel fra før.. MEN det er viktig å ha alt å plass, nr 1 hadde vi ke handlet bleier til engang, da vi kjørte hjem fra sykehuset med lite blod og gråtende baby var verken mor eller far istand til hanling.
Gjest Skrevet 11. september 2007 #11 Skrevet 11. september 2007 Jeg er veldig glad for at jeg begynte å handle inn tidlig. Noen garanti for at ting går bra har man jo aldri, verken tidlig eller senere i svangerskapet, så jeg velger å tenke positivt og kose meg med forberedelsene...tenker at jeg vil angre voldsomt senere, dersom jeg hadde latt min urolighet for at ting ikke skulle gå bra, ødelegge denne ventetiden som skal være så fin. Men det er selvsagt opp til hver og en..
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 11. september 2007 #12 Skrevet 11. september 2007 Vi har begynt paa de store tingene,(vogn, stellebord, seng osv.. Og har ca handlet en stor ting hver maaned for at det ikke skal merkes saa godt blandt utgiftene, garanti har man jo aldri, verken i uke 12, 23 eller 36 saa etter ultralyd og 1.trimester er over kan man alltids handle litt, for om noe gaar galt saa kna man spare til neste( for de fleste som ikke har noe utrstyr fra foer skal vell ha en til liten en senere) Er forresten 23 uker paa torsdag
Emmilo Skrevet 11. september 2007 #13 Skrevet 11. september 2007 Jeg handlet ting sent, mye ETTER at kiden kommet. Det funket for meg. Lett at man kjøper en masse som man ikke trenger... men jeg hadde en veldig bra graviditet uten plager og masse energi. Jeg tenkte også litt som deg, hva hvis ting går galt, men det gjorde det ikke og det gjør det jo som regel sjelden.
Teltpluggen Skrevet 11. september 2007 #14 Skrevet 11. september 2007 handlet nok både før 3 tri og før de 12 ukene var over:P Er min første også, men velger å heller fokusere på det positive:) Hadde MA i uke 12 sist, og det var jo selvfølgelig trist, men det hadde jo skjedd uansett om jeg handlet eller ikke for å si det sånn:) Hadde nok bare blitt stressa om jeg skulle vente med alt til 3.tri:P Plutselig sitter en der med babyen i armene uten bilsete:O Neida.. Anbefaler deg også å slutte å lese så mye av det som bekymrer deg, og glede deg til babyen kommer! Det er RIMELIG liten sjanse for at det skal gå galt nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå