Gulosten™ Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Trodde dommedag var i går jeg, men legen sa "vent en uke til før vi gjør noe mer". Kommer til å bli den lengste uka i livet mitt. Hehe.
jordbær mathilda Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Så kjiiipt... dagene blir lange da!! Jeg selv gikk 17 dager på overtid før jeg ble satt i gang;))
Gulosten™ Skrevet 11. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2007 Hmm, joda, jeg er nå på syklusdag 42... Hehe. Så vi driver fremdeles og finner ut om jeg er gravid eller ikke...!
jordbær mathilda Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Fnis...leste litt gæli jeg!!! For vente litt til,da...før du blir satt i gang;)))he..he
Gjest Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Kjipt da ... husker sist da jeg var gravid ble jeg det 4 dager FØR ikm ... men da testet jeg positivt 12 dager etterpå (etter befruktningen) altså ...
Gulosten™ Skrevet 11. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. september 2007 Virker som om noe sånt kan ha skjedd her nå også. Har masse murringer da, hatt det i over 2 uker. Har hatt vondt i puppene siden torsdag.. Plutselig kjempevondt i ryggen (var hos kiro i dag da, så det blir bedre snart), og er overbevist om at jeg får mensen straks jeg begynner å tenke at jeg faktisk kan være gravid. Men, det har også tenkt hver dag i 2 uker nå.... Hehehe. Og hvis befruktningen har skjedd rett før IKM, er jeg bare 10 dager "på vei", om du skjønner:)
Gulosten™ Skrevet 11. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. september 2007 Nja, kan jo like gjerne vente til legen på mandag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå