Gå til innhold

Noen her med mange arr? Selvfölelse.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mange arr på kroppen,og kommer sannsynligvis til å få flere. Föler meg ikke så veldig komftertabel med de alle arr som jeg har (mange små og stooooore). Nå vil jeg nok komme til å få keisersnitt (noe jeg er glad for),men jeg föler at et arr til på kroppen gjör meg helt grusom.

Hvordan takler dere som har mange arr det ? Plager det dere i hverdagen, eller har dere lärt å akseptere de ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lært meg å akseptere de. De er en dek av meg så jeg tenker ikke lenger over det.

Er når ANDRE folk kommenterer eller bemerker at jeg kanskje føler meg litt ubekvem, jeg tenker ikke lenger over at de er der.

Datanerd - Termin +1 uke

Skrevet

Jeg har 3 arrene etter byllebetennelse i armhulen, inn i brysten med hjertestarteren og et keisersnitt, jeg er vant til å ha arrene, ikke noe reaksjoner på arrene. Mannen min har bare små arrene haha. Jeg skal ha keisersnitt igjen om 2 måneder, jippi! Jeg er bare 37 år.

Skrevet

Jeg har STORE arr på begge leggene mine etter moskito i Hellas (jeg var der 2-3 mnd i 2004). Det ble dype hull i leggene mine, og det så rett og slett HELT JÆVLIG ut! men nå som alt er grodd og det har blitt til arr, har jeg lært meg å leve med det. la merke til at når jeg følte meg brydd så vistes det på meg, og folk la mer merke til det da enn om jeg ikke brydde meg. seff, skulle for alt vært for uten, men nå er det da sånn.. så da så.. + at jeg var ei ganske vill jente når jeg var barn så jeg har arrete knær, et stort kutt-arr i leggen osv.. ikke særlig pent, men enda mindre pent om jeg lager sak ut av det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...