ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Høres sikkert helt på tryne ut,men nå har jeg nettopp satt på den FØRSTE klesvasken til babyen,....Syns nesten det var litt vemodig på en måte...At nå er det liksom så nære....Tenk!!! hehe......Tror det er de hormonene som spiller meg ett puss jeg........ Noen andre som har det sånn som meg???:0)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Ja, klærne så så søte ut der de hang på snoren. (de jeg ikke tromla). Fikk meg nesten ikke til å ta dem ned og legge dem i skapet:)
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 11. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2007 Ja ikke sant!!! HEheh....Vi gravide er noen morsomme skapninger:) Hehe...Tenk å bli rørt av en klesvask liksom:):) Må jo bare le da!!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Hehe, spørs jo hvor lenge det varer, så jeg får nyte det mens jeg kan
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 11. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2007 Ja ikke sant!!:0)
Amanda- Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 jeg fikk samme følelse , men det var ikke når jeg vasket klær.. jeg er litt tidlig ute og pakket litt i sykehusbagen... da fikk jeg en slags kribbling i kroppen.. hehe,, morsomt egentlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå