Gå til innhold

Graviditet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og Kjærsten hadde sex i går for første gang etter fødsel. Har prøvd før ,men det gjorde for vondt. (seks uker i går).

Iallefall, for og si det sånn så var det veeldig deilig. Det hele endte med at ingen av oss ville stoppe, så det gikk som det måtte gå.

Hvor stor er egentlig sjangsen for at jeg kan ha blitt gravid? (ammer).

Skjønner jo selv at dette kan ha ført til en ny spire, men da skal jeg vel ha vært veldig uheldig/heldig, hehe.....???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der er STOR sjanse, har du ikke snakket med jordmor før du dro fra sykehuset?

Skrevet

Jo men hun sa egentlig ikke noe om dette, bare at vi skulle bruke kondom, men uansett så er jeg som sagt veldig klar over at har man sex uten prevensjon så kan man bli gravid. Bare lurte på om den var stor eller liten.

Skrevet

Sjansen er jo der, men jeg vil tørre å påstå at den ikke er så stor... legen min sa til meg på 6ukerkontr. at det skjer med ytterst få, men at de hadde jo sett det liksom...

Skrevet

Liten sjanse, men den er der. Du kan ta nødprevensjon om du vil, kan bli litt forstyrret amming noen dager, men burde kunne gå an. Postinor heter den du kan få reseptfritt på apoteket, man kan da ta en pille rett etter amming og så gi mme eller ha pumpet ut litt på forhånd så du kan pumpe og kaste den melken du må ha ut en stund etter inntaket. Er dette aktuelt eller?

Skrevet

fullammer man så er vel fruktbarheten nedsatt i 3 måneder eller noe sånt mener jeg å huske. er jo sånn at noen likevel kan bli veldig fort gravide og andre kan vente en god stund lenger før det skjer noe. ville nok vurdert prevensjon av noe slag snart

Skrevet

Jeg vil ikke gjøre noe for og stoppe en evt graviditet.Her er alle barn velkomne, selv om det er i tetteste laget:)

Skrevet

vi har brukt kondom de gangene vi har prøvd før, men i går gikk det litt fort i svingene,hehe... så vi bruker EGENTLIG kondom;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...