Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Et brunt styre var vel ikke det man ønsket seg for Bergen.
Cat.68 Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Uff, nå gikk det en støkk i meg. Ikke pent å skremmes slik Doppler Phu !
KaMa Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Takk. Hva hjelper det å være blodrød når man bor ett sted hvor nekene gror? Hva er det med folk? Er det bare det at de ikke klaaarer å sette seg bittelitt inn i politikken som blir rosemalt? Eller er det slik at folk har endelig råd til millionbolig, flatskjerm annet hvert år, og alt mulig annet ræl, og de ønsker bare mer og mer? For guds skyld ikke bruk kroner på noe som ikke har med akkurat meg eller mine å gjøre? Jepp, jeg ble skuffet over valget ja...
Dante Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Det kunne man nesten skjønne av innlegget ditt.
KaMa Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Da kan du hoppe over siste setningen, så slipper du å lese så mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå