tixa*fødeklar* Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Har ei nydelig lita tulle på 13 mnd, er 6 uker på vei med nr to og i helga fridde verdens snilleste, mest omsorgsfulle kjæreste og pappa =) Så da blir det baby og barnedåp neste år, og bryllup i 2009 =) Er så lykkelig at jeg tror jeg vil sprekke!!!!!!!
Maigullet Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Gratulerer!! Ja, det er deilig når livet smiler til en Nyt det!!
junea Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Grtulerer, da blir det en trivelig tid foran seg da:) Kozelig det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå