Helnøtt med spire:) Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 *hjertesukk* Eldste jenta som blir 3 i desember var oppe med meg og moren min og minste jenta. Mannen min var ute på jobb. Da faller jeg i sammen i knus en gang til. Moren min trøster meg. Har bestemt meg for at jeg ikke skal gråte foran barna mine, men klarte ikke:( Off, så sier eldste jenta. "mamma, er du lei deg? Skal jeg finne pappa til deg? Gjett om jeg ble rørt og løftet henne opp å fikk en god klem:)
Helnøtt med spire:) Skrevet 11. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2007 Ja, skal love at mammhjerte ble rørt da ja:)
Hot Midget ! Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Hu e så søde,litla beden!!:-) Godt ting e litt bedre for deg nå godle mitt!!
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Åhh, for en herli jente.. Skjønner at du ble rørt da
Northernlights Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 Åh,søt =o) Bra empatien virker! God å ha i livet,den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå