Gå til innhold

først pos. så neg??

Anbefalte innlegg

Gjest ønskebrønnen
Skrevet

jeg tok en cb på lørdagsmorgen og fikk en tynn svaaak strek. håpet på at jeg var gravid og gledet meg til å teste igjen. bestilte derfor billigtester på nettet, som kom idag. testet for 5 min siden og den var neg. som bare fy! dårlig gjort, enn å narre meg sånn!?:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta å kjøp en ny cb og test deg om et par dager igjen. lykke til..

Skrevet

Nå er ikke jeg helt sikker, men det er vel slik at en kan teste positivt etter egget er befruktet, men uten at det har festet seg? Så da kan testen bli positiv fordi der er en befruktning, men egget fester seg ikke, så da forsvinner det befruktet egget.

Men så lenge du ikke har fått mensen, er det absolutt håp! :)) Lykke til! :))

Skrevet

er vell sånn kjemisk graviditet, slik som jeg har gjort. det er noe DRITT.

Skrevet

jeg mente å skrive "slik som jeg har hatt;)"

Skrevet

Til Elisabeth'77.

Man kan ikke teste positivt så lenge det befruktede egget ikke har festet seg, for det er først når egget fester seg at kroppen begynner å produsere hcg.

Men det kan jo hende at du, ønskebrønnen, har brukt en sikrere test for noen dager siden. Disse billigtestene er ikke alltid til å stole på.

Har du gått over IKM enda?

Skrevet

Det er mulig ha typen kjemiske graviditeter. Det vil si at egget forsøker å feste seg, men ikke klarer det. Det er lenge nok borti livmorveggen til at hcg produksjonen kan settes igang. Det kan gi utslag på graviditetstester, for så å bli negativt igjen.

Tr kommer da gjerne noen dager forsinket.

Det lureste du gjør for å finne ut av dette er å ta en ny test med cb, og husk å bruke morgenurin.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...