Gå til innhold

Endelig solarium på Halset

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nååå skal jeg bli brun =) Sommeren gikk med til eksamenslesing, så fikk ikke nytt godt av sola ute. Er så bleik at det ser ut som jeg mangler noe... hehe. Men endelig har det kommer solaruim rett ved her jeg bor. Helt nye solarium, så fort farge har jeg aldri fått =)

Deilig =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakker du om Hallset i Trondheim? I så fall hvor på Hallset er det åpnet?

Skrevet

Slik er det ikke her jeg bor, så jeg kjøpte en solariums-overdel til å ha på gjesterommet. TAr dobbel så lang tid i og med at en må snu seg, men det gjør ingenting så lenge man ligger i en god seng hjemme.

Skrevet

Jepp, Hallset i Trondheim =) Mistet en L =)

Det er i andre etasje på Migo. Går opp trappen mellom en hudpleiesalong og blomsterbutikken, så er det innerst i gangen. Ganske godt merket =)

Tilbud akkurat nå, ut uka tror jeg... 12 kr for 5 minutt.

Jeg kjøpte en spennende solkrem også, sånn som gjør at man skal få farge kjappere.. husker ikke hva den heter - men brun med oransje topp - og jeg har fått bra farge allerede =) Etter 4 ganger.

Skrevet

Jeg har en sånn solariumsoverdel.. men den står på så ekkelt stativ at jeg orker ikke bruke den. Dermed bor den i kjelleren. Den må liksom stå BAK langsiden av senga, så senga må trekkes ut fra veggen. Tar altfor mye plass..

Meeeeen... det er i alle fall deilig å føle seg litt friskere med farge =)

Skrevet

Er ikke såå langt å dra til Munkvoll å ta sol da :P hehe

Kanskje man skal kombinere legebesøk og soltime neste gang da :D kjekt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...