Gjest Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Nååå skal jeg bli brun =) Sommeren gikk med til eksamenslesing, så fikk ikke nytt godt av sola ute. Er så bleik at det ser ut som jeg mangler noe... hehe. Men endelig har det kommer solaruim rett ved her jeg bor. Helt nye solarium, så fort farge har jeg aldri fått =) Deilig =)
Caren med mai & julibarn Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Snakker du om Hallset i Trondheim? I så fall hvor på Hallset er det åpnet?
Mrs. Bouquet Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Slik er det ikke her jeg bor, så jeg kjøpte en solariums-overdel til å ha på gjesterommet. TAr dobbel så lang tid i og med at en må snu seg, men det gjør ingenting så lenge man ligger i en god seng hjemme.
Gjest Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Jepp, Hallset i Trondheim =) Mistet en L =) Det er i andre etasje på Migo. Går opp trappen mellom en hudpleiesalong og blomsterbutikken, så er det innerst i gangen. Ganske godt merket =) Tilbud akkurat nå, ut uka tror jeg... 12 kr for 5 minutt. Jeg kjøpte en spennende solkrem også, sånn som gjør at man skal få farge kjappere.. husker ikke hva den heter - men brun med oransje topp - og jeg har fått bra farge allerede =) Etter 4 ganger.
Gjest Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Jeg har en sånn solariumsoverdel.. men den står på så ekkelt stativ at jeg orker ikke bruke den. Dermed bor den i kjelleren. Den må liksom stå BAK langsiden av senga, så senga må trekkes ut fra veggen. Tar altfor mye plass.. Meeeeen... det er i alle fall deilig å føle seg litt friskere med farge =)
WP-TLogPeanut Skrevet 11. september 2007 #7 Skrevet 11. september 2007 Er ikke såå langt å dra til Munkvoll å ta sol da hehe Kanskje man skal kombinere legebesøk og soltime neste gang da kjekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå