Gå til innhold

Drikker du juice eller brus rett ut av flaska...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det ikke tar seg ut...og dessuten er jeg livredd det skal være en kondom eller noe i pakka...hehe

man hører jo ville historier...

vin derimot...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hender jeg gjør det ja...Men serverer selvfølgelig ikke av samme flasken til andre senere da...hehe

Skrevet

Drikker brus rett ut av flaska ja, men juice har jeg på glass først..

Skrevet

Drikker brus av flaska, men ikke juice.

Skrevet

Brus av flaska...akkurat nå faktisk ;-) Men bor alene da, så det er bare mine bassilusker iallefall..hehe

Skrevet

Nå drikker jeg sjeldent brus eller juice, men det kommer an på størrelsen på kartongen/flasken det. Ville ikke drukket verken brus eller juice fra 1,5 liter/liter flaske/kartong, men greit å drikke brus rett fra liten flaske eller juice fra liten kartong. Vin drikker jeg aldri fra flaske!

Skrevet

her i huset drikker vi ofte vin av flaska. En full flaske vin kan lede til så mye.....

Skrevet

Ikke ting fra kartong, men brusflaske er ikke noe problem. Drikker ofte fra flaske. Mannen syns det er skikkelig uvane, men han må bare holde seg vekk fra min flaske og bruke en annen.

Skrevet

Ja fra halvlitere, men drikker aldri vin 7.5 dl rett fra flaska, det tar seg vel dårligere ut.

Skrevet

Juice rører jeg ikke, og brus drikker jeg kun av små flasker.. så ja, jeg gjør nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...