just_mee Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 var i går sammen med mine to "bestevenninder"og våres samborer og hadde det ganske gøy fram til vi kom fram på temaet gravitidet og barn( hu ene er nå singel og har en datter med en av våres beste kamerater) hu andre har vært sammen med typen i 5 år vi har vært sammen i 2,5) og mitt i samtalen plumper min kjære ut med at vi prøver og hva var reaksjonen jo for det første så fikk jeg et langt å stygt blik av venninde 1 (hu single) og av venninde nr 2 åhh er ikke det litt tidlig og er ikke du for TYKK!!!! greit jeg veier 94,5 kg MRN har gått ned fra 130,5 kg på 6 mnd.. ble ordentlig paff og sjeleglad da mamma ringte å lurte på om vi ville bli med til sverige.. senere på kvelde n får jeg da en mld fra x til venninde 1 og en av samboren til venninde 2 at de to har sittet i fler uker å baksnakket meg og rett og slett slengt en masse dritt pga av at jeg aldri blir med ut lenger og drikker eller sitter å dytter i meg en masse snacks og mat lenger. jeg etr plutselig blitt sunn og en haug med andre sårende komentarer.. så da sitter jeg her med tårer i øynene og egentlig ganske lei meg.,, at det går ann å være så onskapsfulle. takker for at min samboer har en haug med snille kamerater med kjærester som faktisk støtter oss i alt
Venter på 3_de spire Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Uff da!! Det var ikke særlig gode venninner. Du har jo gått ned kjempe masse! De burde skryte av deg for at du er så flink og klarer å legge om livsstilen din. Det er absolutt ikke enkelt!! Lykke til med prøving og tommelen opp for deg!!!
TinkaLill Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 ikke særlig til venner de der..... jeg sier bare stå på, ikke bry deg om de andre og va de sier...gjør det som dere føler... helt utrolig at noen kan være på den måten....
ano nym Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Jeg tror de er misunnelige. Det er ikke noe som gleder et kvinnehjerte mer enn når venninnen legger på seg . Og omvendt... Så de ergrer seg grønne og prøver å beskytte seg selv, ved å rakke ned på deg . Ser det gang på gang. Men det er lett å bli forvirret av andres "ondskap". Bare tenk rasjonelt på det og ikke la det gå ut over følelsene dine. Du har vært verdens flinkeste, ikke tvil om det. Lykke til!
bendis Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Hei ) Jeg vet nesten akuratt hvordan du har det. Har selv nettopp mistet mine to beste venninner. Av ulike årsaker som deg, men også med mange likheter. Jeg er den eneste av oss som er i et "normalt" forhold, og den eneste som har en samboer som ønsker seg barn. Jeg synes fryktelig synn på deg, men du må bare tenke at allerhelst ønsker de å være i dine sko. Du har oppnådd masse med å gå ned i vekt, og du har komt hakket lenger enn dem i livet ditt. Så stå på, skyv unna tankene og de vonde ordene fra venninnene dine. Tank frem over på det flotte som kommer til å skje deg om ikke så altfor lenge ) You go girl!!!!
2prinsesserogbim Skrevet 11. september 2007 #7 Skrevet 11. september 2007 det er bedre me få gode venninner enn mange dårlige.. jeg har mistet mange venner desverre... syns du har gått ned masse jeg, sliter med vekta her, får ikke helt til å gå ned... la på meg så masse under svangerskapet me jenta mi, og har det vanskelig å få vekk igjen.. men prøver... flere venninner som ikke kontakter me lenger fordi jeg har fått barn og greier.... ble masse lei meg for det lenge, kjenner meg fortsatt såret, men jeg har nok det bedre uten de.. prøver å trøste meg selv.. nå går jeg andre steder som er barnevennlige for å prøve å stifte et nettverk som er mer "lik" meg nå.. en får jo andre interesser etter hvert som en blir eldre og etablerer seg, det er bare noen som fortsatt prøver å holde fast på fjortis faktene for de er redde for framtiden samtidig som jeg tror de er misunnelige altså.. drit misunnelig.. jeg har vokst mye etter jeg fikk fast forhold og iallfall etter jenta mi kom, men jeg vet da å ha det gøy å kose meg på min måte, både med familen min og ute på byn.. de har ikke mye i hode de som tror livet ikke er gøy etter man får barn og mann/samboer..
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 11. september 2007 #8 Skrevet 11. september 2007 Skriver under på den der Alexandra. Jeg tror de berre er missunelige. Jeg forstår at du er veldig såret, aldri kjekkt å oppleve noe slikt. Håper det ordner seg på en eller annen måte. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå