Gå til innhold

Salg på Barnas Hus I Sandvika??????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er det noen som har vært i Sandvika på Barnas Hus og sett på hva de har på flyttesalg der? Bor et stykke unna og lurer på om det er verdt turen.... Kunne tenke meg en ny sprek vogn til minsten, men vet ikke om de har vogner der, eller om de har tatt bort vognene før salget?????? Har siklet på EasyWalker Sky lenge :-) Og ingen som svarer telefon der når jeg prøver å ringe.... Irriterende!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var der for en uke eller to siden og da vare det salg på alt i butikken bortsett fra reima klær...så det var salg på vogner også...

var det 20 %på alt eller noe-...

Skrevet

Står på nettet nå at det er salg på alt i butikken..... 50-70%, og tenkte at de kanskje da har tatt vekk godbitene siden det er stooooor rabatt......

Skrevet

når jeg var der så sto vogner og alt fremme. så tror ikke det. men det sto plakat i døra at det ikke var salg på reima klær. det var det eneste

Skrevet

Jeg var der på lørdag, da var det minimum 30% på alt untatt reima. Vi er også på utkikk etter vogn, men det var det sørgelig lite igjen av, og det som var, var mere av det slaget som er beregnet fra nyfødt + en del reisetriller. Fikk kjøpt oss en oddewalder og noe tøy, men det var allerede da veldig utplukket.

Skrevet

Var der ¨på fredag - svært lite fristende igjen syns jeg da ....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...