lengter daler ned i skjul... Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 bestilte abonemang på internett for 2 dager siden. Noen som vet hvor lang tid det tar? når kommer neste blad ut? Er dere fornøyde med bladet?
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Ja, jeg syns det er et kjekt blad. Det følger alderen på barnet, så det kommer ann på hvor gammelt barnet ditt er når neste blad kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå