Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Har ett lass av balder, men ser jo omtrent ikke i de igjen. Vurderer å kaste de. Det også gamle skolebøker. Har en opprydning her nå fra loft til kjeller.
Dotten Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Kaster ukeblader, eller gir dem bort. Tegneserier og Foreldre og barn tar jeg vare på
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Jeg samla på bladene før, men kaster de nå, eller gir de bort hvis det er noen som vil ha det. Leste aldri mer enn en gang i de likevel...
jordbær mathilda Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Kaster dem etter vjeg har lest dem;)
Shabby Cheap Chic Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 ja etter en sntund.. er en jævel til å spare på blader, men kasta 5 årganger med cosmo når jeg flytta sist.. flinkere nå enn jeg var.. men tar vare på de en stund da, kanskje ett halvt år..
olla Skrevet 11. september 2007 #7 Skrevet 11. september 2007 Foreldre og barn har jeg spart på, men alt annet kaster jeg. Du kan evt selge de til e bruktbutikk, får nok ikke mange kronene, men har kjøpt bl. a håndarbeidsblad der, de var lest i, å så kunne jeg få litt inspirasjon etterpå. Tror jeg gav 5 kr for det, eller noe sånnt.
camilla^ Skrevet 11. september 2007 #8 Skrevet 11. september 2007 Her omdagen gikk flere års Foreldre og barn i søpla. Orket rett og slett ikke å flytte dem med meg til neste hus. Har vel ikek sett i de gamle siden jeg flytta eller fikk dem så. Skal være hard og kaste masse mer når jeg skal begynne på kjelleren her etterpå...
Gjest Skrevet 11. september 2007 #9 Skrevet 11. september 2007 Leverer dem til sykehuset - der er det ørten avdelinger som trenger lesestoff )
LivetErEnLek Skrevet 11. september 2007 #10 Skrevet 11. september 2007 Skriver under på Heksa Gram & pentaene. Svigemor jobber på barsel og får med jevne mellomrom med seg gamle blader av ymse slag. De blir godt tatt i mot :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå