Gå til innhold

Kaster dere blader, eks.Foreldre og Barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ett lass av balder, men ser jo omtrent ikke i de igjen. Vurderer å kaste de. Det også gamle skolebøker. Har en opprydning her nå fra loft til kjeller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kaster ukeblader, eller gir dem bort.

Tegneserier og Foreldre og barn tar jeg vare på :)

Skrevet

Jeg samla på bladene før, men kaster de nå, eller gir de bort hvis det er noen som vil ha det. Leste aldri mer enn en gang i de likevel...

Skrevet

Kaster dem etter vjeg har lest dem;)

Skrevet

ja etter en sntund.. er en jævel til å spare på blader, men kasta 5 årganger med cosmo når jeg flytta sist.. flinkere nå enn jeg var.. men tar vare på de en stund da, kanskje ett halvt år..

Skrevet

Foreldre og barn har jeg spart på, men alt annet kaster jeg. Du kan evt selge de til e bruktbutikk, får nok ikke mange kronene, men har kjøpt bl. a håndarbeidsblad der, de var lest i, å så kunne jeg få litt inspirasjon etterpå. Tror jeg gav 5 kr for det, eller noe sånnt.

Skrevet

Her omdagen gikk flere års Foreldre og barn i søpla. Orket rett og slett ikke å flytte dem med meg til neste hus. Har vel ikek sett i de gamle siden jeg flytta eller fikk dem så. Skal være hard og kaste masse mer når jeg skal begynne på kjelleren her etterpå...

Skrevet

Leverer dem til sykehuset - der er det ørten avdelinger som trenger lesestoff :o)

Skrevet

Skriver under på Heksa Gram & pentaene. Svigemor jobber på barsel og får med jevne mellomrom med seg gamle blader av ymse slag. De blir godt tatt i mot :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...