bente69;) Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Da er det bare å komme seg over i den 29 pp. Når jeg har knaska pergo pleier jeg å ha 33 dagers syklus, men ikke denne mnd nå hadde jeg 30....*hva skjer a??...hmmm* Nå gir jeg min lit til Dr Purvis, gubben tygger nå pergo og noen andre piller. Håper virkelig at det gjør fart på svømmerne hans:))) En annen hyggelig ting er jo at det nå ser ut som tanta kun får være med oss på ferie en dag, den siste dagen av ferien....haha om hun kommer i oktober da. Juhuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2 uker til vi reiser til Tenerife i dag:)))) Ja, jeg ser fram til 2 uker med sommer og sol. Hilsen en litt oppgitt Bente, men den som gir seg har tapt!!!
jenkas69 Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Det var da noe dritt at faenskapet kom da! Men... når det først skulle komme så er det vel greit at det kom nå og ikke om tre dager. Så er du raskere i gang igjen med ny pp. Og da skal det gå din vei, da er gubben godt preparert med piller, og du befinner deg i varme vennlige og milde omgivelser, perfekt for spiring:) Ikke gi deg! Lykke til med neste pp Klem fra
evius fikk junigutt Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Så irriterende med mensen!! Ikke gi opp, neste periode blir din periode! Litt ferie og avslapning gjør susen:o)
skifer Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Dumme tante!!!!!!!!!! Men heldig er du som skal på ferie Blir sikkert herlig,og tanta trenger ikke bli med..hun kan dra på ferie et annet sted hun. Lykke til med pergogubben,har en slik en jeg og,pergo og antibiotika, nå skal det bli bedre tilstander for gutta hans ass!!
martine68 Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Nå har jeg sagt det til deg sikkert 29 ganger før Bentes tante..... dumme dumme tante. Det er bare så kjedelig at du dukker opp gang etter gang. Får virkelig håpe at pergo til gubben får fart på sakene Bente. Masse lykke til i neste pp og kos deg i syden. trøsteklem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå