Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 om det er flere i samme båt som meg... Jeg får ikke jobb og det er så slitsomt og vente på at det skal ordne seg. Har vært på flere intervjuer men ikke hatt hellet med meg...
VinterSol+2 Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 hm, hva for jobber søker du på da? jeg har vel faktisk aldri opplevd å få nei på en jobbsøknad jeg, men så er jeg ikke nødvendigvis så kresen på jobben heller. er student, så det er jo altså snakk om deltidsjobbing i helger, ferier og på kvelder. -men som regel er det alltid mulighet for mye mye mer jobb der jeg jobber, iallefall.... men dersom du feks er utdannet innen et yrke der det er lite ledige jobber om dagen...., så kan det jo fort bli mye verre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå