nickoline og supermann Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Jobber i hjemmesykepleien. Har en dame som jeg liker veldig godt som har vært uten i 2 mnd nesten. nå er assistenten sykemeldt enda 3 uker. Kommunen hadde sagt at hun gjerne måtte skaffe seg en til å hjelpe seg, men hun visste ikke hvem hun skulle kunne spørre. Denne dama klager aldri, og jeg synes virkelig kommunen kunne prøvd ihvertfall. Jeg lurer på om jeg skal hjelpe henne 1 dag til neste uke, så hun kommer seg ut en tur, får vasket tøyet sitt osv........ Har jeg krav på samme lønn som jeg har i hj.skpl.
kroi Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Hei. I min kommune gis du lønn etter kompetanse, dvs at du som f.eks hjelpepleier har krav på hjelpepleierlønn når du jobber som BPA (Brukerstyrt personlig assistent). Jeg tror dette er gjengs. Så flott at du vil ta på deg oppgaven Selv om det bare er for en gang så er jeg sikker på at du vil redde uka for henne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå