Gå til innhold

Personlig assistent. Noen som jobber som?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber i hjemmesykepleien. Har en dame som jeg liker veldig godt som har vært uten i 2 mnd nesten. nå er assistenten sykemeldt enda 3 uker. Kommunen hadde sagt at hun gjerne måtte skaffe seg en til å hjelpe seg, men hun visste ikke hvem hun skulle kunne spørre.

 

Denne dama klager aldri, og jeg synes virkelig kommunen kunne prøvd ihvertfall.

 

Jeg lurer på om jeg skal hjelpe henne 1 dag til neste uke, så hun kommer seg ut en tur, får vasket tøyet sitt osv........

 

Har jeg krav på samme lønn som jeg har i hj.skpl.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. I min kommune gis du lønn etter kompetanse, dvs at du som f.eks hjelpepleier har krav på hjelpepleierlønn når du jobber som BPA (Brukerstyrt personlig assistent). Jeg tror dette er gjengs.

 

Så flott at du vil ta på deg oppgaven :) Selv om det bare er for en gang så er jeg sikker på at du vil redde uka for henne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...