Venter på 3_de spire Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Jeg er helt håpløs til å sitte på BIM!! Kan sitte her hele dagen jeg. Er så babysjuk, at det holder hardt å vente til april. Tviler på om det går så bra. Tok ut spiralen i går, og ble ikke mindre klar av det.... *SUKK*
DolphinGirl Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Ja, dette går jo ikke i lengden. Jeg er også her altfor mye. Jeg konsentrerer meg rett og slett ikke nok om jobben!!!! Det er ikke bra!!! Av og til tenker jeg sukk, jeg kunne tenke meg å dulle med en baby om dagene i stedet for å jobbe, men jeg må nok skjerpe meg altså. Økonomisk sett vil det ikke lønne seg for oss å i det hele tatt prøve å få baby før neste år, så jeg får prøve å kose meg med stebarnet og niesen min i mellomtiden. Er det greit for mannen din HVIS du skulle bli gravid før april, da?
Venter på 3_de spire Skrevet 11. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2007 Ja, det er har ikke noe å si egentlig. Var bare at vi bestemte oss for å få baby først på året denne gangen. De to vi har er fødd i juli og november. Sitter på jobb og surfer jeg også, har egentlig ikke noe å gjøre nå heller da. Venter på noen papirer, men kunne sikkert gjort noe da....
DolphinGirl Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Jeg ønsker å få baby mellom september og februar. Er selv født i november, og kunne gjerne tenke meg en liten i samme måned. Hele slekta har bursdag i vår-månedene, så det er så vanskelig å holde styr på alle. Ønsker å ha en litt spesiell dato, som bare er babyen sin Uff, nå må jeg ta meg selv i nakkeskinnet og få jobbet...
Venter på 3_de spire Skrevet 11. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2007 Hos oss er det bursdag hver måned, men januar er "ledig".. Nå har jeg fått en diger bunke med papirer som jeg må jobbe meg gjennom, så det er vel på tide å logge av BIM for nå. Ha en fin dag!
Nummer tre <3 Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 ja, Venter på 3_de spire, jeg er enig i at du bruker altfor mye tid her på BIM.. =) ser deg overalt jeg! skravlesiden.... 1.trimester... og her inne svarer du jo på nesten alt!!!! nå må det bli mer jobbing og mindre biming på deg framover frøken! *fnis*
Venter på 3_de spire Skrevet 12. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. september 2007 Skal skjerpe meg!! Er overalt her inne jeg, det har du helt rett i!
tuppa prøvd lenge Skrevet 12. september 2007 #8 Skrevet 12. september 2007 slenger meg på denne!! er altfor mye her inne nå...har heldigvis sånne perioder da og nå er perioden min her:)kan sitte her fra eg kommer hjem fra jobb til eg legger meg innimellom...kommer til å bli helt firkanta i øya snart...skjerpings på meg!
Truseprinsesse Skrevet 12. september 2007 #9 Skrevet 12. september 2007 huff. jeg er også for mye her. bør bruke litt mer tid på pensumlesing gitt!
jinta86 Skrevet 20. september 2007 #10 Skrevet 20. september 2007 jeg og slenger meg på her jeg og bruker alt for mye tid på bim.. hehe er helst på den debaten om att mannen ikke er klar men er liksom over alt og leser og har blitt helt hekta... =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå