lengter daler ned i skjul... Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 var på 6 ukers kontroll med lillegutt forrige uke, legen sier noe om amming og jeg svarer at jeg ammer ikke, han får bare tillegg. Da sier legen overrasket: åja, trodde du ammet siden du har så store pupper! Jeg ble litt satt ut, visste ikke hva jeg skulle si! generelt så var han slesk og ekkel, og lite koselig synes jeg! snakket ganske dårlig norsk også. merkelig lege altså!
Torpekjærringa Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 What ??sa han virkelig det ? herregud, for en dust !!
roxanne Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Jeg hadde sendt inn en klage på dette.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 11. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2007 hehe, ja han sa det. hjelper vel ikke å klage. skal jo fortsatt ha han som lege til lillegutt siden det er liksom han de bruker på helsestasjonen. Har akkurat flyttet hit og byttet fastlege, til han! visste jo ikke hvem han var da, men jeg vil ikke ha han som fastlege da, skal bytte.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Æsj, det synes jeg var ekkelt sagt!!
roxanne Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 Jeg hadde klaget allikevel. Han kan jo ikke drive å komme med upassende kommentarer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå