Gå til innhold

Uff....Typisk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde det ikkje vore for at sola faktisk skin for fyste gong på lenge så hadde eg berre villa krøkt meg under dyna og lagt meg der!

Vi har flytta ned i kjellaren til foreldra mine for å spare pengar medan huset vårt vert bygd (det skal stå ferdi ca februar 2008)

Vi hadde akkurat fått flytta ned alle tinga våre og øskene ned hit, pappa hadde akurat lagt nytt golv og heile kjellaren er nyoppussa sidan her var flom for eit år sidan...

Foreldra mine drog på ferie til Asia og Australia for 2 veker sidan og vi fekk då huset for oss sjølv....alt gjekk fint heilt til forrige fredag... eg satt i kjellarstova og betale rekningar og plutseleg blei eg våt på beina. og kva skjer? Jo vatn fossar inn i kjellaren og vatnet steig fort!

Eg fekk heldigvis ringt komuna, morfar og sambo fort! så vi fekk redda litt, men heile kjellaren er øydelagt og alle skap og kommodar og andre møblar og alle kassene som sto klare til utpakking ALT er vått...

No når foreldra mine er vekk så har vi tatt over soverommet deira, men når dei kjem heim no på torsdag så veit ikkje eg kva vi skal gjere eller kvar vi skal bu....har ikkje tørre møblar til å flytte nokon plass heller :/ skulle ned å begynde å rydde ut av dei våte kassene, men eg orka rett og slett ikkje, våte bøker og DVD'ar frista lite

så takk gud for sola som endeleg viste seg!

no skal vi ut og trille og kanskje ei tur på besøk til nokon for her heime orkar eg ikkje å vere....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å nei, stakkars dere!

Det går vel ikke an å bo der mer uansett, hvis det blir oversvæmmelse så lett.

Håper dere finner en god løsning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...