Loyloy Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Han eller du? Her hjemme er det han selv som bestemmer, han er flink til å finne ting selv synes jeg, jeg har imidlertid kommentert med et "Kan du ikke finne noe annet enn den da?" to ganger de siste to årene... da har han tatt på seg noe han har fått av søsteren sin som jeg ikke har vært heeeelt enig i at var så fint..... Hvordan er det hos dere?
Gjest Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Han bestemmer alt selv. Skulle bare mangle:) Spør meg hva jeg synes. Han har god smak.
Kamomille Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 han tar på seg det han vil:) Men dersom vi skal bort eller state oss opp, så spør han gjerne om hjelp! Det skal sies at jeg handler endel av klærne hans da - han hater shopping!!
Diva Muffin Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Han får lov å bestemme litt selv Jeg er så "heldig" å ha en samboer som har en slags ide om at klær skal brukes opp før man kjøper nytt. Det er en vakker tanke, men jeg takler ikke å bli sett sammen med en fyr i en gul strikket bomullsgenser med fletter og knappestolpe. Eller boxere som er så slitt at rompestreken vises. Så hver gang vi skal noe, f.eks traske litt i byen en lørdags formiddag, så sier jeg fra hvis antrekket ikke er godkjent Har blitt litt mer avslappet etter at jeg ble mor, han har fått liv å gå i slitte joggesko opptil flere ganger den siste tiden!
Bruble Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Han bestemmer selv hva han vil ha på seg. Det fullstappa klesskapet hans inneholder bare fine klær.
LivetErEnLek Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 Han er da en voksen mann, så selfølgelig bestemmer han det selv! Spør han meg om min mening, så får han det, men hva han gjør med den, er fulstendig opp til han
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. september 2007 #7 Skrevet 11. september 2007 Hahahaa.. gul strikket bomullsgenser med fletter og knappestolpe. Gud, jeg skulle ønske jeg visste hvem som hadde kjøpt den til han. Hehe. Lekkert. Uansett, det er det vel kjæresten som gjør. Han er flink til å kle seg.
*Rutletutt* Skrevet 11. september 2007 #8 Skrevet 11. september 2007 Er selvsagt han som bestemmer det - han spør meg om meninger av og til - men han har veldig god smak selv og stoler på den:o)
Pixie Power Skrevet 11. september 2007 #10 Skrevet 11. september 2007 Kunne aldri fått meg til å bestemme noe sånt. Han er et voksent menneske, ikke et lite barn.
RompeRock Skrevet 11. september 2007 #11 Skrevet 11. september 2007 Selvfølgelig får han bestemme selv. Akkurat som jeg bestemmer selv hva jeg vil ha på meg
Loyloy Skrevet 11. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 11. september 2007 Ja jeg spør bare fordi jeg vet om riktig mange hvor det ikke er sånn....
Gjest Skrevet 11. september 2007 #13 Skrevet 11. september 2007 jeg.. hihi neida eller jo litt. han bestemmer selv først også retter jeg på det hvis han ikke er helt heldig med kombinasjonen. han er blitt mye flinkere nå da, han er ikke så nøye på det og jeg er i overkant nøye på at ting må passe sammen.
Loyloy Skrevet 11. september 2007 Forfatter #14 Skrevet 11. september 2007 Det er sånn jeg tror de fleste har det... Vi har det ikke, og noen har det mer...
camilla^ Skrevet 11. september 2007 #15 Skrevet 11. september 2007 Han kler på seg selv. Vi spør hverandre når vi skal ut og skal fiffe oss opp litt. Han er igrunn flinkere enn meg til å handle tøy, for jeg hater å kjøpe tøy til meg selv. Så mye bedre når han finner og jeg prøver... Jeg kjøper endel tøy til han. Kanskje litt pga at han syns det er kejdelig å kjøpe tøy til seg selv... hehe.. Men vi har igrunn veldig lik smak, så null problem.
3b@rnsmor-30* Skrevet 11. september 2007 #16 Skrevet 11. september 2007 han bestemmer selv. men vet at det er et par ting han har som jeg ikke liker så godt, og vet at det er mange av klærne hans jeg synes er veldig fine på han.
fleXibel Skrevet 11. september 2007 #17 Skrevet 11. september 2007 He he.. han bestemmer selv selvfølgelig.. Spør han meg om tips gir jeg han det, men han ordner seg selv...
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 11. september 2007 #18 Skrevet 11. september 2007 Tar på det han vil. Ikke alltid like enig i klessmaken hans. Men det var jo han jeg falt for. Ikke stygg, men han er litt rocka likosom. Ikke glad i å kle seg i dress og annet fin klær. Men jeg faller aldri for sosser så er igrunn fornøyd.
Hiv o'hoi Skrevet 11. september 2007 #19 Skrevet 11. september 2007 Seriøst? Voksne mennesker kler seg vel hvordan de vil...?
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 11. september 2007 #20 Skrevet 11. september 2007 hehe, til daglig kler han på seg helt selv *å så flink* men til finstas så kan det hende jeg legger frem forslag på sengen til han, hvis han vil ta på seg klær som er alt for store, eller alt for slitt med feks. malingsflekker. sjelden det skjer da heldigvis, for han har en viss peiling på hva som er akseptabelt i andres åsyn
Gjest Skrevet 11. september 2007 #21 Skrevet 11. september 2007 Hæ? ..Er det noen her som bestemmer hva mannen skal gå med!?!?!.. Nei vet du hva, mannen min er voksen og kan fint finne sine egene klær. Heldgvis er han flink, og liker og ta å seg rene og pene klær, stelle seg og se ordentlig ut. Hadde aldri falt meg inn og legge frem/bestemme klær han skulle gått i. Jiiisss.. )
Monajenten Skrevet 11. september 2007 #22 Skrevet 11. september 2007 Hehe, når jeg leser om gule strikkegensere, er jeg fryktelig glad for at jeg har en kjæreste som virkelig kan kle seg;) Men- om han ikke kunne det, så hadde det vel i grunnen vært merkelig om jeg skulle bestemme klærne hans...? Syns det høres veldig rart ut med dere som har menn som lar dere bestemme. Klarer ikke voksne mannfolk å velge sine egne klær?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå