Gjest Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 og jeg glemte jo helt å spørre hvor lenge det ville bli til jeg fikk de på konto noen som har en viss ide? gleder meg til å kjøpe litt stas til nykommeren
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Hei. Det kommer litt ann på hvor i landet du bor,om de hr mange saker å gå gjennom. Hos oss gikk det relatvt kjapt,men her vi bor er det ikke akkurat storby heller a Er du heldig kan du ha de inne kjapt,eller i slutten av mnd. Hadde jeg vært deg hadde jeg ringt ned og spurt fordi du trenger vogn
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Tror ikke det skal ta lenger enn en ukes tid eller noe sånt =) Så sant du er over 26 uker, for det er da de tidligst blir utbetalt..
Gjest Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 ja skulle gjerne ringt men er jo sååååå lang vente kø.. bor i bergen så får krysse fingrene og håpe det bare tar en uke da hehe
Gjest Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 de pleier å bli utbetalt etter du er 26 uker .. ei venninne fikk de nå & hun er 28 uker
Mamman til 2 Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 Sikkert kjempedumt spørsmål men hva pokker er engangsstønaden?
Teltpluggen Skrevet 11. september 2007 #7 Skrevet 11. september 2007 Leverte søknaden for 3 uker siden. Er nå 26+4 og har enda ikke sett snurten av pengene:P Men Har snakka med flere som ikke har fått pengene før de har purret på det, så forventer vel ikke helt å få de enda.. Selv om det hadde vært kjekt å ha. Bor selv på en relativt liten plass, så BURDE vel egentlig ikke ta så lange tia..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå