Gå til innhold

Tenk om... (Litt syt, men...)

En snupp - og en knert i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan bli mange "tenk-om" når man går og venter på denne prøvinga... Jeg vet nå at vi begynner å prøve i juni neste år, men så kommer tankene - tenk om det tar laaang tid før det klaffer, tenk om vi ikke kan få? Og tenk om det blir masse sa/ma og alt sånt... Jeg vet jo at ingen av disse tingene er helt uvanlige, og at det sikkert går bra. Men tenk om jeg har gått på piller for lenge, eller tenk om jeg begynner å bli for gammel? (28 år er jo ikke gammelt, men tenk om...)

Flere som har det sånn, eller er jeg bare litt utafor i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!!

Føler med deg, og skjønner godt at du tenker sånn.

Men med de fleste klaffer det ganske kjapt!! :)

Du er i hvertfall ikke gammel!! :)

Jeg er 27.

Skrevet

Jeg tenker egentlig også sånn. Det kan jo hende at det ikke klaffer. Og klaffer det ikke hos oss, er det meg det er noe i veien med, for han har en unge fra før. Jeg er også redd for at p-pillen skal ha ødelagt noe, men har ikke gått på den i så mange år da. Jeg er veldig for adopsjon da, men er redd samboer er vanskelig på det.

Men ærlig talt, du er IKKE gammel. Jeg er 27 og har IKKE tenkt å se på meg selv som gammel når jeg blir 28 ;-)

Skrevet

Godt å høre at det er flere, føler meg ganske irrasjonell nå og da - hehe. For det går jo sikkert bra. Og jeg vet jo at jeg ikke er gammel, har flere venninner som er eldre enn meg og ikke har begynt å prøve :)

Skrevet

Jeg kjenner meg igjen i absolutt alt du skriver!!! Så vi får håpe det er normalt å føle det slik. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...