MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 tok en idag og fikk en svak strek.....kan eg stole på den? eller?
nr5imagen Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Hei Jeg tok også en slik billigtest test tre dager før forventa mens og den slo ut med en svak strek.Sitter nå her i uke 34 og alt er bare bra.. Så regn med at de funker og at du er gravid. Lurt alikevel å levere en urinprøve hos legen etterhvert. Lykke til.
Gjest Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Ta en digital test, så får du sikrere svar Løøøp og kjøøøp! )))
Linaria Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Man skal vel liksom kunne stole på dem, ja... Men jeg kjøpte en haug billigtester (28 eggløsningstester og 5 graviditetstester), og i følge dem hadde jeg ikke eggløsning i hele august, og jeg er heller ikke gravid nå! (Tok eggløsningstest hver morgen.) Mulig at jeg har brukt dem feil, men "tiss i en kopp, og stapp testen oppi i 3 sekunder"...hvor feil kan man liksom gjøre det??? Jeg kjenner når jeg har eggløsning, så jeg var ganske sikker på at testene var feil (kjøpte dem bare for å være heeelt sikker), og jeg var også tidlig sikker på at jeg var gravid selv om testene sa noe annet. Quick response testen fra apoteket slo forøvrig ut umiddelbart. Så for å oppsummere det hele: jeg har vel knapt nok vært så misfornøyd med et produkt noen gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå