mamman til 2 godjenter:) Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 jeg har et lite spørsmål. hadde el for litt over en uke siden, og nå har utfloden min blit forandret, pleier å ha ganske mye utflod, som er litt gulfarget, er sånn at jeg må bruke truseinnlegg, men nå er et nesten ikke noe i det hele tatt. kan det være tegn på noe? var sånn forrige gang jeg var gravid og..er litt spent da for det er jo ganske tidlig..hadde en sa forrige gang.
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 11. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 11. september 2007 er det noen som veit?
AnonymeAnine Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Hmm. hos meg er det omvendt. Jeg har plutselig fått masse gul utflod (har ikke testet meg enda, har mens senere i uken). Kan ikke huske om det var slik sist jeg var gravid. Dette var et dårlig svar, men kanskje det er noen andre som har lagt merke til om utfloden endret seg i de to ukene mellom EL og mens?
Kitty 30 Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Jeg har også mye mer enn vanlig. Har hatt det over en uke nå! Litt ekkelt må jeg si :¤( Men det gir jo håp frem mot testen...
AnonymeAnine Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Jeg har lest at det kan være et symptom på graviditet, men det kan jo også være skjedekatarr. Men jeg sier til meg selv at det er aaaaltfor tilfeldig at jeg skal få skjedekatarr nå:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå