tikktakk Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Hei noen som har vaskehjelp 1 gang i uka hjemme eller som jobber som det? Hvor mye betaler dere eller annsees for å være ok betalt for 2timer pr. uke ? For nå gidder jeg ikke vaske mer - jeg kan rydde :-)
snuppedupp Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Jeg betaler 120 kr timen og hun bruker 3 timer hver uke. Må rydde i forkant. Er verd pengene.
LivetErEnLek Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Jeg betaler 150 kr i timen. Jeg rydder på soverommet vårt, badet og resten tar hun seg av. Hun rydder, vasker, skifter på senger, setter på klesvasker, henger opp tøy, legger sammen tøy osv. Hvis vi en uke feks ønsker vindusvask, så betaler vi ekstra for det. Hun bruker mellom 3 og 4 timer hver fredag. Enkelte ganger lager hun til og med klar middag for meg :-)))) Utrolig dyktig og nydelig dame.
tikktakk Skrevet 11. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2007 supert - sånn vil jeg også ha det, men bruker dere firmar eller privat personer - hvordan finner jeg de? Ingen av dere som bor i Lillestøm/strømmen område - sånn at jeg kan bruke samme person eller ??
LivetErEnLek Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Min "hvite tornado" er desverre fullbooket, dessuten så bor jeg i tønsberg, så det hadde nok ikke vært aktuelt uansett. Sett inn en annonse i avisa og ta det derifra, men vær nøye med å sjekke referanser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå