Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg?

Husker ikke hvilken dag du skulle på UL, har du vært der?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heeeei! :) Alt bra her vettu. Sliten av nok jobbing for tida..

Enn med deg da? Hvordan gikk det på din UL???

Vi skal på UL på torsdag kl 16.. Jeg gruer meg egentlig.... Håper det er en normal følelse å ha.. Hehe

Skrevet

Okey :) Du må henge mer på msn altså :P

Ja, det gikk fint på UL`en. Fikk termin 9. feb. Det passer jo bedre med mine kalkulasjoner, 7. feb, så da har vi termin omtrent likt igjen.

Jeg grudde meg skikkelig på forhånd. Men når vi først var der, og vi kunne se den lille på skjermen, så var alt bare kos :) Bare gled deg og nyt minuttene, de går såå fort!

Får håpe du får en termin i nærheten av den gamle :)

Skrevet

Godt det ikke er bare meg som gruer meg.. :P

Dere lot være å vite kjønnet? Jeg HÅÅÅPER de kan se på meg hva jeg får...

Jeg har en følelse av at jeg blir flytt fram litt på terminen.. Men håper egentlig jeg holder meg der jeg er,blitt vant til den tanken nå.. Men uansett,barna våre kommer jo tett! :)

Vi må jo gå på trilletur og slikt sammen... Har liksom så smått begynt å gå opp for meg at jeg har noe i magen.. Jeg er fortsatt livredd for at noe skal gå galt da..

Sparker din fælt? Min har roa seg ned veldig. Bare noen dult i ny og ne..

Skrevet

Ja, vi valgte jo å ikke vite. Men hvis du vil vite det, så klarer de sikkert det :) Jordmora sa ingenting om kjønn mens vi var der, så du må nok ta opp temaet selv :P De er sikkert livredde for å avsløre seg :)

Bor jo ikke så langt unna hverandre, så er klar for å trille vekk valkene etter at babyen er ute.. heheh :)

Jeg har dager hvor jeg kjenner mye og andre dager hvor jeg ikke kjenner noe som helst. Det er nok veldig normalt. Sambo er veldig klar for å kjenne sparkene på utsiden nå, men er nok litt tidlig :)

Leste at du var på tidlig UL pga. det, heldiggrisen som fikk smugtitte noen dager før :)

Skrevet

Mhm,det stemmer.. Jeg var livredd! Han hadde vært skikkelig aktiv helga føre,også ikke no på 2 dager.. Jeg holdt jo på å bæsje på meg! Helt seriøst.. Hehe!

Men det var godt å se den. Han lå der å hikka i starten.. Dama sa at bevegelsene så veldig bra ut og alt sto bra til inni der.. Hadde ikke no svar på hvorfor jeg ikke kjente no.. Kan tro jeg følte meg hysterisk! ;)

Men det blir spennende på torsdag.. Bare merker at tiden går saaaaktere og saaaaaaaaktere... Skal dere på no 3d ultralyd ell no sånt? Vi har litt lyst til det.. Men kanskje greit å ikke vite helt åssen ungen ser ut heller når den kommer. Hehe

Skrevet

Er man bekymra, så er det greit å få sjekket ut. Som regel er jo alt fint, men er en grusom følelse å være redd da.

Vi vurderer 3D, men har ikke bestemt oss helt enda. Kanskje høsten blir laaang og kaldt, så vi trenger en liten oppmuntring :)

Nå er det lunsj, preikes senere, snuppa

Skrevet

Jepp,du får kose deg! Skal gå i dusjen og komme meg på jobb jeg.

Jobbe noen timer i dag,kurs i kveld.. Så må dagen i morra gå fort,og tiden frem til kl 16 på torsdag.. ;)

Men kos deg da,så snakkes vi kanskje i kveld! Klem klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...