Gå til innhold

I går brøt jeg sammen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei stund si jeg har vert her nå, men for de av dere som kjenner jobb situasjonen min så har det blitt mye verre. I bilen på vei hjem fra jobb i går nærmest "klikket" det for meg. Jeg ringte søstera mi for å fortelle. Begynte å gråte. HYLTE!!! skrek, ble sint (nærmest hoppet inni bilen) Følte meg helt tom, ødelagt, lei, nedbrutt. Ringte deretter moren min, gråt å gråt å gråt. Jeg føler meg helt ødelagdt! Kjenner tårene presser frem i øynene her jeg sitter å skriver, og tenker på gårsdagen. Da jeg nesten var hjemme 8ca 20 min å kjøre) satt jeg bare og hyperventilerte, Husker at jeg merkket at jeg var helt helt ødelagd, var og er fortsatt!!:(

Ååå herregud, jeg klarer ikke mer:.(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke utsett deg mer for dette.

Når du bryter sammen slik, bør du kunne få sykemelding.

Skrevet

Jeg kjenner ikke din jobbsituasjon - så hva har skjedd ??? Hørtes ikke bra ut i såfall !!

Skrevet

Hei!

Jeg kjenner ikke til saken din. Men jeg vet om hvordan det er å ikke trives jobb. Det er det værste. Dårlig arbeidsmiljø kan ødelegge hverdagen, til og med etter jobb..

Skrevet

Det er så mye, vet ikke hvor jeg skal begynne:( Off, har ikke spist i hele går, vondt i magen føler meg psykisk nedbrutt pga dette.

Skrevet

Uff høres ikke bra ut - du burde gå til legen og sykmelde deg før du blir helt ødelagt.

Skrevet

få deg en sykemelding og let etter noe annet.

Skrevet

jammen, herregud, dem MÅ jo gi deg en sykemld! ikke gi deg, bare fortsett å mas!!!

er armen blitt noe bedre forresten?

Skrevet

Huff, dra til legen din å be om sykmelding. Har vært i den situasjonen selv, og da fikk jeg sykmelding med en gang. Du kan ikke fortsette å ha det sånn.

Trøsteklem fra

Skrevet

Ja, armen er heldigvis bedre, takk som spør:)

Jeg skal til legen nå kvar over ti, har skrevet et langt brev. Jeg kan ikke si så mye desverre:( Siden det er noen her inne som jobber på jobben vår. Men det jeg kan si er at det ikke gjelder de ansatte, men øvre sjefer.

Har ikke spsist i hele går, eller dag. Er så lei, kvalm!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...