Helnøtt med spire:) Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Ei stund si jeg har vert her nå, men for de av dere som kjenner jobb situasjonen min så har det blitt mye verre. I bilen på vei hjem fra jobb i går nærmest "klikket" det for meg. Jeg ringte søstera mi for å fortelle. Begynte å gråte. HYLTE!!! skrek, ble sint (nærmest hoppet inni bilen) Følte meg helt tom, ødelagt, lei, nedbrutt. Ringte deretter moren min, gråt å gråt å gråt. Jeg føler meg helt ødelagdt! Kjenner tårene presser frem i øynene her jeg sitter å skriver, og tenker på gårsdagen. Da jeg nesten var hjemme 8ca 20 min å kjøre) satt jeg bare og hyperventilerte, Husker at jeg merkket at jeg var helt helt ødelagd, var og er fortsatt!! Ååå herregud, jeg klarer ikke mer:.(
Odine! Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Ikke utsett deg mer for dette. Når du bryter sammen slik, bør du kunne få sykemelding.
Gjest Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Jeg kjenner ikke din jobbsituasjon - så hva har skjedd ??? Hørtes ikke bra ut i såfall !!
6Ymamma Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Hei! Jeg kjenner ikke til saken din. Men jeg vet om hvordan det er å ikke trives jobb. Det er det værste. Dårlig arbeidsmiljø kan ødelegge hverdagen, til og med etter jobb..
Helnøtt med spire:) Skrevet 11. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2007 Det er så mye, vet ikke hvor jeg skal begynne:( Off, har ikke spist i hele går, vondt i magen føler meg psykisk nedbrutt pga dette.
Gjest Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 Uff høres ikke bra ut - du burde gå til legen og sykmelde deg før du blir helt ødelagt.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 11. september 2007 #7 Skrevet 11. september 2007 få deg en sykemelding og let etter noe annet.
lenej :o) Skrevet 11. september 2007 #8 Skrevet 11. september 2007 jammen, herregud, dem MÅ jo gi deg en sykemld! ikke gi deg, bare fortsett å mas!!! er armen blitt noe bedre forresten?
Gjest Skrevet 11. september 2007 #9 Skrevet 11. september 2007 Huff, dra til legen din å be om sykmelding. Har vært i den situasjonen selv, og da fikk jeg sykmelding med en gang. Du kan ikke fortsette å ha det sånn. Trøsteklem fra
Helnøtt med spire:) Skrevet 11. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 11. september 2007 Ja, armen er heldigvis bedre, takk som spør:) Jeg skal til legen nå kvar over ti, har skrevet et langt brev. Jeg kan ikke si så mye desverre:( Siden det er noen her inne som jobber på jobben vår. Men det jeg kan si er at det ikke gjelder de ansatte, men øvre sjefer. Har ikke spsist i hele går, eller dag. Er så lei, kvalm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå