barnII 15.02.08 Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 fant akkurat ut at det kun er 103dager igjen til jul. ikke lenge til butikkene kommer med juleting. hehe synes jeg gleder meg tidligere og tidligere for hvert år. blir verre og verre jeg .kanskje litt ekstra i år fordi vi venter barn. selvom det ikke er før i februar. flere som gleder seg til jul kanskje??
♥Tullerusk♥ Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Har alltid gledet meg til jul, selvom det er slitsomt...=o) Men det er da alltid litt ekstra stas når man har barn...=o) Siden det er bare 103 dager igjen til jul. så er etter det bare 71 dager til jeg ahr termin...Teller ned til jul så til termin..hehe...går litt fortere da ja..=oD... Jeg gleder meg litt ekstra fordi: det er bare mamma, pappa, søsteren min og svigermor som vet at vi skal ha en til. Og når jeg da drar rundt til resten av familien, med julegaver, med DEN magen så er det jo en litt fin overraskelse for de også..hehe...=oD..Håper de blir glade da og ikke sure...hehe...Har en veldig sær familie...*knis*..=oD... Men ja, JEG GLEDER MEG TIL JUUUUUUL!!!!!!!!!!!!!...hehe
sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Jeg begynner alltid å glede meg til jul i mars, jeg. ELSKER jul! I år skal vi til og med få ei lita advents-baby, synes nesten det er romantisk, jeg. Gleder meg sånn til at det skal pyntes i gater og butikker, hjemme, at julemarsipanen skal komme i butikkene... Gleder meg til å ha permisjon i disse ukene, i stedet for det vanlige stresset... GLEDER MEG!!!!
~Mita~ Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Åhh som jeg gleder meg til jul!!! Har sunget julesanger og hatt nedtelling siden midten av august eg.. hehe Har vel mest med at jeg sansynligvis kommer til å ha STOOOOR mage da, og det blir sikkert kjempe koselig )
*~2barnsmamma~* Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Åja!!!=) Jul er det beste som fins det!=) God mat, pakker, julepynt, juletre, kongerøkelse *mmmm* Og ikke minst en kjempemage!!!=P
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 Jepp! 103 dager til lille julaften, og 105 dager til TERMIN!!! Spent på om vi får et lite nurk å dele jula med, eller om jeg må knipe til over nyttår! =0) Blir en spennende jul ja!
barnII 15.02.08 Skrevet 11. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. september 2007 nå ble jeg glad ja, at det er flere som gleder seg!!! årets koseligste tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå