mamma til 2 små:=) Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 jeg er barnevakt for tantungen min på 1 og et halvt år.problemet er at hun har grene hysterisk nå i ein halvtime.noen tips til hva jeg kan gjøre.Føler ikke jeg klarer å roe henne me kos heller for det vil hun ikke
anette1982 Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 se om hun vil tegne eller male. prøv og avled henne litt, ta på musikk
Gjest Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Badekar - med skum! Det synes alle barn er gøy! Eller sett deg ned med en leke eller noe annet interessant, og vent til hun kommer bort til deg for å se hva du har, nysgjerrigheten tar vel overhånd til slutt.
håper på fulltreff Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Rosiner er en sikker vinner hos oss sammen med avledning av noe slag. Dans, musikk eller tur ut. Lykke til!
Adriansmor med tulla Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Avledning.... finn på noe helt annet og lag et stort nummer utav det så glemmer hun å gråte=))
2gullklumper Skrevet 11. september 2007 #7 Skrevet 11. september 2007 Sikker på at hun ikke har feber eller vondt noe sted da? Mange får jo tenner i denne perioden....
En snupp - og en knert i magen Skrevet 11. september 2007 #8 Skrevet 11. september 2007 Har du vogn der? Vi hadde samme problem da vi passet en liten en på samme alder, men vi gikk tur og han sovnet. Sov søtt et par timer og da han våknet var han bare fornærmet for at mamma og pappa ikke var der, men det gikk over Ellers er faktisk Trond Viggos nye samle-cd knall suksess på barn av en eller annen grunn... Det går sikkert bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå