somm@r Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Jeg tuller en del i søvne, både går og snakker. Men i natt tok jeg kaka. Jeg drømte at mannen min skulle kaste en sykkel på meg og jeg ville komme meg unna. Dermed vokna jeg halveis på treninsmaskinene og gulvet med veldige smerter. Jeg hadde da kasta meg ut av senga(som er veldig høy) og landet på ryggen på maskinen. Mannen min forsto ingenting og jeg lå og maste om at hadde kasta en sykkel!! Fikk ikke sove så mye mer den natta, da jeg fikk sinnsykt vondt i ryggen. Klarer ikke å bruke høyre arm eller vri meg. Kan nok ha skadet et ribbebein, så jeg får ta det litt med ro. Ingen fotballtrening i dag i alle fall.'Noen bedre søvngjengere?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 hehe.. Joa.. men det var da jeg var barn og vi holdt til i blokk i helgene. Da tuslet jeg til butikken nede i veien i søvne, i følge meg selv for å kjøpe melk til broren min så han skulle ha til frokost.. Jeg bare gikk dit og gikk tilbake.. (med følge da, men man skal jo ikke vekke søvngjengere visstnok, så jeg fikk meg den turen).
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Ha ha:-) Det må jeg si... Pappaen min gjorde ett stunt for maaange år siden. Vi hadde en katt som alltid sov mellom mamma og pappa oppe ved putene. Pappa drømte at han ble angrepet bakfra, men han fikk ett skikkelig godt tak i overgriperen og kastet han over skuldra. Både mamma og pappa våknet av.... Mmmjjjaaaaauuuu DUNK!!! Pappa hadde tatt skikkelig tak i katta og kastet han tvers over rommet stakkar. Gikk visst ei stund før katta ville opp i senga deres igjen. hehe
to+en til! Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Offda!!! Stakkars deg! Men jeg måtte nesten flire litt også! Hehe! eneste rare jeg har gjort i søvne(som jeg kan huske ihvertfall) er å begynne å løfte/dytte på sambo for jeg er sikker på han hadde lagt seg på babyen! Hihi, leite febrilsk under dyna og sånn, men babyen lå jo i senga si! Sprang forresten opp i trappa en gang midt på natta, møtte sambo der og lurte på hvor mini var??? Hehe! Han sov nok en gang i senga si!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Så vidt meg bekjent har jeg ikke gått i søvne i voksen alder. Håper ikke noen av barna begynner med det heller.. det er slitsomt, hehe.
alfabet Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 au, hørtes ikke godt ut, men må trekke litt på smilebåndet alikevel.
somm@r Skrevet 11. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. september 2007 Au, det bnlir bare verre og verre. Håper bare at jeg holder me i senga i natt. Tåler nok ikke en stuplanding til. Blir det verre, får jeg ta en tur til legen.
♡ Rødhette ♡ Skrevet 11. september 2007 #8 Skrevet 11. september 2007 Jeg har nesten gitt mannen flere reale blåmerker.. jeg drømmer ofte at jeg sloss og kjemper.. Ikke mot mannen men mye andre tragiske drømmer hvor jeg ihvertfall må forsvare meg og familien.. Det har skjedd noen ganger at mannen har kastet en pute eller noe på meg for og få meg til og våkne opp.. Da står han i andre enden av rommet.. Rømt fra sengen.. Jeg slår og sparker visst for harde livet og er helt sinnsyk i ansiktet.. Uff.. Stakars mann.. Skjer ikke ofte dette .. Bra er det..;o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå