Gå til innhold

Madeleine -saken har engasjert og opprørt meg......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars, stakkars jente. Det ser nå ut til at hun virkelig er død, og måtte lide skjebne for sine ustabile foreldre. Alt er jo ikke klart ennda, men saken tipper jo dit henn at foreldrene har drept henne..... så forferdelig, forferdelig, uansett hvem som har tatt/drept henne. Det har jo kommet fram at de har gitt alle barna sovemedisin...hvem normale gjør det da ? Man gir da vel ikke barn sovemedisin ???

Jeg vil egentlig tro, at hvis det hadde vært en kidnapper som skal ha løspenger, ville han ha gitt henne til kjenne for en stund siden. Derfor er det veldig mystisk, hvis det da ikke er foreldrene.

Hvis moren nå har drept henne ved et "uhell" (sovemedisin), så må det nå ha vært mye bedre å krype til korset med en gang, og heller få en skikkelig begravelse til datteren..... !!!!! Enn å gjemme henne bort !!!!

Uff nei, skikkelig discusting :-(.

Temaet passer ikke inn her, men dette har jo engasjert hele verden.

Tenk å lyve for en hel verden...ja, de har stellt det skikkelig dårlig til for seg. For jeg forhåndsdømmer dem ja, for dette er ikke nytt i menneskets historie, desverre :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..vet du...det ante meg helt fra begynnelsen....

:-)

Skrevet

Nå innrømmer jo politisjefen at sporene muligens ikke stammer fra akkurat Madeleine, men kanskje et annet lik.

Det er ikke kommet frem at foreldrene har gitt henne sovemedisin, men smertestillende.

Dumt å ikke gi korrekte opplysninger...

Om det skulle være foreldrene som har gitt henne for mye smertestillende og hun har fått f.eks. hjertestans av det, så tror jeg de tatt valget å sjule det for å få oppleve oppveksten til tvillingene i stedet for å sitte i fengsel i et helt annet land enn hvor ungene vil bo. Jeg forsvarer ingen, men jeg tror ikke disse folka er vonde.

MEN, starff må man få om man har gjort noe galt!!!!!

Skrevet

Ja, man vet ikke om det er foreldrene enda, men det overrasker meg ikke... Foreldre har jo drept barna sine før. Om det er dem har de i allefall gjort det mye verre for seg selv ved å gå ut på den måten de har gjort, Jeg bare tenker på at de i hele tatt har gått fra barna sine, det ville jeg ALDRI gjort, ikke uten en barnevakt som jeg stolte på. Det er noe som skurrer der.

Skrevet

Du ANONYME som "ante dette fra begynnelsen"......Noe så tåpelig å skrive..... FY F......

Det er folk som deg som driter på leggen sin mest og du er sikkert ei nysgjerrig og slarvete kjip besserwisser-røy.......

Skrevet

Uff ja, dette er vel en sak som har opprørt hele verden.

Grusomt sier jeg bare. Vet ikke hva jeg skal tro heller jeg. Får heller krysse fingre og håpe og tro at rettferdigheten seirer til slutt og at den eller de som faktisk har gjort dette blir straffet for det.

Så får vi samtidig håpe at vesle Madelaine, hvis hun er død, ikke ble mishandlet eller hadde det vondt før det eventuelle intruffne.

Skrevet

hm...fra et annet lik? men sto jo på teksttv at dna var indentifisert som madeleines?

om så skulle være at mora er den som har gjort det:

hva i alle dager får en mor til å begå slik en grusom handling????

Skrevet

jasså...må le av deg.....

:-)

Og, du er en slik en som gjør anonymknappen nødvendig, man blir rett og slett halshugd for meningene sine her...

Er verken nysgjerrig eller noe..men at mora hadde ugler i mosen, det kom vel nokså tidlig fram...

Pass på blodtrykket ditt, nå!

Skrevet

Nei, det kom kontrabeskjed i dag om at det ikke var nødvendigvis indentifisert som madeleines.....

Skrevet

Åh, er det kommet slike beskjeder ? Det har jeg ikke fått med meg..

Men veldig dumt og tåpelig av politiet på komme med uriktige /uferdige opplysninger da !! I VG i går stod det sovemed, men man skal jo ikke stole alltid på disse tabloidavisene heller da...

Håper sannheten kommer frem denne uka, så Madeleine og saken får fred.

Skrevet

Hørte at det faktisk var vanligere å dekke over for det, for de som drepte barna ved uhell... Har hele tiden det har vært noe muffins med den saken der. Om man mister et barn, så er det vanlig å få en sorgreaksjon - man planlegger ikke en verdensturne med en tur innom paven liksom.

Skrevet

Enig med deg ovenfor her....Bdancer....

Det har vært noe uvanlig med denne saken fra dag 1. kan ikke helt sete fingeren på hva.

Faren har hold saken glohet i media hele veien og de har ekspandert seg over hele verden...

Jeg tviler på at jeg, i en sånn situasjon (der barnet mitt var borte og muligens drept) hadde klart å stå oppreist i det hele tatt. Langt mindre å snakke til media på all verdens kanaler.....

Og bare det å gå fra barnet ditt på hotellrommet på ferie i syden, for å spise middag ute på restaurant med venner er utilgivelig i mine øyne.

En helt forferdelig sak uansett utfall!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...