Gå til innhold

Venninne som har flyttet til Hamar!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle Hamar damer!

 

Jeg har ei veldig god venninne som desverre har flyttet vekk fra der vi bor og til Hamar.

Hun er ei fantastisk dame med godt humør og snill som dagen er lang.

Hun har ei datter på 17 mnd, som hun er hjemme med.

Problemet er at hun kjenner ingen med så små barn på Hamar, og har ikke funnet noen aktiviteter eller lignede de kan være med på, så det er litt leit...

Får helt vondt av å tenke på at de er der oppe, og er ensomme : (

 

Er det noen DiB-damer som vet om noe treff/gruppe/aktivitet som min kjære venninne og lille snuppa kan være med på?

 

Veldig takknemlig for svar!!

Ha en finfin dag : )

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

 

Jeg skal faktisk flytte til Hamar i slutten av september og kjenner ikke så mange folk der nede:)

Skrevet

Jeg bor i Hamar, men jenta mi er 3.5 år da, så litt stor kanskje. Send gjerne pm. Hamar er en super by å bo i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...