Verdens peneste gutter er mine Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Er redd det er noe galt med meg. Jeg tror jeg skal ringe legen i dag å få en time for å høre hva det kan være for noe. Har ikke noen hovne lymfekjertler da. Men føler meg sliten og slapp i dag etter lite søvn i natt. Er også gravid.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Kanskje bronkitt.. ikke farlig.. Gå til legen og få deg litt hostesaft.
1881 Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Hoste/forkjølelse kan sitte i lang tid, faktisk så lenge som opptil 6 måneder, men har man vondt eller ubehag så bør man jo på generelt grunnlag få det undersøkt av fastlege. Ungene mine har hatt langvarig hoste og det kunne jo til tider høres ille ut, men var hos legen i det ene tilfellet og det kunne ta lang tid før den forsvant sa legen noe den også gjorde, tok over 4 måneder før hosten var borte! Så lenge allmentilstanden er god er det sjelden grunn til og bekymre seg selv om det er ubehagelig og hoste såpass lenge! Hva med og drikke mye varm drikke? kan jo lindre problemene! Du er ikke allergisk mot noe?
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 11. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2007 Det jeg er mest redd for er astma som jeg hadde som lita, slitsomt med denne hosten, for jeg hoster så jeg nesten kaster opp. Er allergisk men skjønner ikke heldt mot hva her i huset. Er også veldig sliten pga svangerskapet, er bare 10+1 i dag.
1881 Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Ta en allergiprøve hos legen, kan jo være en filleting du er allergisk mot, f.eks støv! Hadde også bedt om og få tatt en pusteprøve hos legen, da kan de jo raskt finne ut av om det er astma i forhold til hva du klarer og puste! Klart man kan være sliten av og være gravid, men føler du at du spiller på akkord med helsen din så hvorfor ikke få deg en sykemelding om du er i jobb for tiden?
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 11. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. september 2007 Ja er i jobb, jobber i helsesektoren
1881 Skrevet 11. september 2007 #7 Skrevet 11. september 2007 Kan du ikke få deg en sykemelding, eller er du kanskje av de som selv forbyr deg nettopp dette? Tenk på deg selv ikke jobben og arbeidsoppgavene, er også sykemeldt, er ikke noe morsomt og sitte hjemme, men har brukket foten så er fint lite man får gjort med dette enda! Men har heldigvis gode venner og naboer som kommer innom og koker kaffe og serverer meg nybakte boller og andre lekre bakverk! Kan jo faktisk enkelte ganger være litt avslappende og ikke jobbe!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 11. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. september 2007 Jeg får nok ringe han å be om sykmelding, han er ikke av de legene som sykmelder. Vet flere som har han som sjangler på jobb.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 11. september 2007 #9 Skrevet 11. september 2007 du er nok ekstra trøtt pga graviditeten også.. du kan jo få deg en sykemelding og sove ut litt.. Ikke sunt å holde på slik.
1881 Skrevet 11. september 2007 #10 Skrevet 11. september 2007 Ikke sykemelder?? Hvorfor bytter du ikke lege da? Skal jo ikke være slik da, legen kan jo ikke vite hvor syk du er! Nei, bytt lege, slike leger skulle ikke vært noen steder! Eller bor du kanskje på et lite sted der de bare har en lege??
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 11. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 11. september 2007 jeg skal ringe, men ¨må ærlig innrømme at jeg gruer meg, er jo ikke lenge siden jeg ringte sist. De er jo koslige alle som jobber der, han er jo koslig han også, men enn må nesten tvinge for å få seg en sykmelding.
Espoir Skrevet 11. september 2007 #12 Skrevet 11. september 2007 Hvis du hoster så du brekker deg, kan det ofså være kikhoste. Man vaksineres mot det som liten, men effekten avtar etter hvert. Håper det ikke er det da, men bare en kraftig forskjølelese. God bedring.
1881 Skrevet 11. september 2007 #13 Skrevet 11. september 2007 Greit han kan være koselig, men når han ikke tar pasientene sine alvorlig noe det ser ut som han i sitt tilfelle ikke gjør så synes jeg ikke man skal være trofst mot legen og stå løpet ut når han ikke gjør jobben sin. Får det sikkert mye bedre hos en lege som tar dine problemer og helsen din på alvor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå