Baremeg Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Jenta mi på litt over 2 år våkner 3-4 ganger om natta. Virker som om hun sover urolig. Vi er så slitne. Trodde at når de er så store at de er vanlig at de sover natta igjennom. Flere med samme problem.
Octopus Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Gutten min ble 2 i juli og han våkner også om natta. Var like "ille" som jenta di. Det har blitt litt bedre nå da. Nå våkner han bare en gang. Men til gjengjeld kommer han inn i senga vår og legger seg der.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Ja.. Gutten vår sov ikke en hel natt før han var 20 mnd.. Han blir 3 i november og det er fortsatt perioder han sover dårlig. Jeg ville fått en aldri så liten legesjekk på henne. Gutten vår har hatt søvnproblemer pga. medisinsk tilstand. Kanskje hun har halsbrann? Mareritt? Apne? "Nattskrekk"? (hyler hun?) Hvordan "oppfører" hun seg om natten?
Gjest Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Jenta vår er 2år og 4 måneder, og har også perioder hvor hun sover veldig urolig. I natt har hun vært våken tre ganger. Noen ganger roper hun at hun har vondt, og jeg tror det kan være voksesmerter.... Har ikke tenkt på å ta henne med til legen pga dette, men det er kanskje ikke så dumt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå