Gå til innhold

2 kg på ei uke i uke 38......normalt????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, fikk litt sjokk da jeg gikk på vekte i dag morges. Gått opp to kg, eller 2.2 kg for å være nøyaktig, på ei uke. Er i uke 38. Er dette normalt eller? Skal til jordmor i dag, og gruer meg sånn til dette. Har jo ikke gjort noe annet enn ellers da....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Me too....om det er normalt vet jeg ikke, men la på meg 2,5 kg fra uke 36 til 38....satser vi ikke på at det er vann?

:-)

Skrevet

Jeg har også lagt på meg mye de siste 3-4 ukene, ennå jeg spiser som vanlig og ikke er i noe særlig mindre bevegelse.. Er 38+4 idag!

 

Har vel gått opp en kilo per 14 dag sånn ca, og synes ikke det er noe gøy!

 

Skal på legebesøk idag, og gruer meg også litt til å fortelle det, men..

 

Vi får trøste oss med at nå er det ikke lenge igjen, og håpe at det bare er litt vann som samler seg i kroppene våre..

Skrevet

Normalt. jeg har gått opp 3 kg en varm dag for så å gå ned igjen 3 kg dagen etter om det var kaldere i været (vann i kroppen) eller 1/5 kg opp og ned etter et tungt potetballmåltid.

Skrevet

mye av det kan jo være vann? om ikke så er det jo tegn på sv.skapsforgiftning å gå veldig raskt opp i vekt,men da har man vel andre symptomer i tillegg og da

Skrevet

ja, vi satser på at det er mest vann :)

Skrevet

jeg har også gått opp i gjennomsnitt 2kg i uken de siste to ukene,men har fått veldig mye vann i kroppen og er veldig hoven....*trøst,trøst*

Skrevet

Jeg tror man legger på seg litt i trappetrinn... plutselig øker du masse, så går det litt sakte igjen. Jeg har gått sakte og gjevnt oppover, mens de siste 4 ukene la jeg plutselig på meg 6 kg.

Har du veid deg på samme vekten på samme tidspunkt på dagen (før frokost)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...