Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Uff, fikk litt sjokk da jeg gikk på vekte i dag morges. Gått opp to kg, eller 2.2 kg for å være nøyaktig, på ei uke. Er i uke 38. Er dette normalt eller? Skal til jordmor i dag, og gruer meg sånn til dette. Har jo ikke gjort noe annet enn ellers da....
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Me too....om det er normalt vet jeg ikke, men la på meg 2,5 kg fra uke 36 til 38....satser vi ikke på at det er vann? :-)
Gjest Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Jeg har også lagt på meg mye de siste 3-4 ukene, ennå jeg spiser som vanlig og ikke er i noe særlig mindre bevegelse.. Er 38+4 idag! Har vel gått opp en kilo per 14 dag sånn ca, og synes ikke det er noe gøy! Skal på legebesøk idag, og gruer meg også litt til å fortelle det, men.. Vi får trøste oss med at nå er det ikke lenge igjen, og håpe at det bare er litt vann som samler seg i kroppene våre..
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Normalt. jeg har gått opp 3 kg en varm dag for så å gå ned igjen 3 kg dagen etter om det var kaldere i været (vann i kroppen) eller 1/5 kg opp og ned etter et tungt potetballmåltid.
prøvekluten+3små Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 mye av det kan jo være vann? om ikke så er det jo tegn på sv.skapsforgiftning å gå veldig raskt opp i vekt,men da har man vel andre symptomer i tillegg og da
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 ja, vi satser på at det er mest vann
mor til Tordenskjold +ny spire Skrevet 11. september 2007 #7 Skrevet 11. september 2007 jeg har også gått opp i gjennomsnitt 2kg i uken de siste to ukene,men har fått veldig mye vann i kroppen og er veldig hoven....*trøst,trøst*
Bdancer Skrevet 11. september 2007 #8 Skrevet 11. september 2007 Jeg tror man legger på seg litt i trappetrinn... plutselig øker du masse, så går det litt sakte igjen. Jeg har gått sakte og gjevnt oppover, mens de siste 4 ukene la jeg plutselig på meg 6 kg. Har du veid deg på samme vekten på samme tidspunkt på dagen (før frokost)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå