dritgrei hei hei! Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 dere har vel vært på jobb i tusen år allerede.... jeg sitter i sofaen og ser på dritgreibabyen som leger med klosser, og hviler på en pute, og ser på tv om 11.09. egentlig en ganske fin morgen! Jeg håper dere har det bra nok! det er så mange som har så mye å tenke på.... Jeg tenker på dere hver dag!!!!! alt godt i sola fra meg til dere!
Anonym i dag Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Vi også koser oss hjemme med frokost til God morgen Norge ;-) sola skinner og vi skal nok ut å nyte været i dag! Ha en fin dag jenter ;-))
Gjest Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 go mårn =) Sitter å slapper av før jeg skal vekke goklompen.1 års kontroll i dag.sover lenge for tia,så er synd å vekke han.men et bad må til =) Huset er stilt,å det er godt.bare valgpreik i bakgrunnen.sola skimtes bak et hvitt teppe..kan jo hende vi får se den i dag.har mye å tenke på jeg da.men kjenner det er godt å tenke.ikke fult så vondt etter feiring og markering. Ha en super tirsdag
dritgrei hei hei! Skrevet 11. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2007 mye å tenke på er greit, og enda deiligere er det å se at du syns det er godt å tenke! Jeg heier på deg kjære kjære go'guttklatten!
Milli Vanilli Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 god morgen til dere også! Har fått de to eldste på skolen, og lillemor og jeg koser oss på morgenkvisten. Nydelig solskinnsdag! Kos dere alle sammen
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 God formiddag får vel jeg si nå:-) Har jobbet i tusen år allerede ja og skal jobbe i tusen til:-) Ha det fint i sola!
♥Snulder Skrevet 11. september 2007 #7 Skrevet 11. september 2007 Hallo!!! Vi har sovet lenge i dag vi!!! Sliten etter ferietur må vite;=) Sebastian er på skolen, ble levert av pappa, og jeg og Leah har dormet lenge, spist sen frokost, og skal nå trille til butikken for å handle gave til onkel som blir 10 år i dag!
Gummelillan Skrevet 11. september 2007 #8 Skrevet 11. september 2007 God ettermiddag sier nå jeg da ;-) Her har jeg jobbet lenge og så dratt hjem for å ta vare på en kvalm, syk liten sak som ligger her og bare har vondt over alt. Ikke noe gøy for henne, men har jo tvunget mammaen til å ta en uventet "fridag" da. Ikke dårlig bare det ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå