Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Pumpe, flasker, smokker, nesespray, purelan, brystvorteformer, sterilisator osv, osv.. Tusenlappene flyr!! Alt for at snuppa skal få i seg morsmelk, hva gjør man ikke for sine små? )
Expat Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Huff, ja. Lurer på om man får trekke sånt av på skatten?
Blue Lady Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Kjenner meg igjen i det ja. Førstefødte nekta å ta puppen, endte med å leie en dobbel pumpe, svindyrt, men alt dor at han skulle få mm.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Jepp, jeg strekker meg langt, kjenner jeg... Men for henne er det best , har forsøkt både Nan og Collett som tillegg en stund nå - og det blir det mye mageknip av, ja. Så da pumper mor, hehe. Føler meg som kua på båsen av og til;)
Blue Lady Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Følte meg som en melkeku jeg også! har pumpet meg på de rareste steder bl.a på flere toaletter på kjøpesenter og på kafeer, på besøk hos venner og kjente, i bilen utenfor hos besøk jeg ikke ville pumpe meg hos osv. Holdt ut i 5 mnd, da orket jeg ikke mere. Du er kjempeflink!!! Nr 2, som er 5 uker tok puppen som bare det, heldigvis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå