Gå til innhold

Sover alle hele natta nå?


Loppelill

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Thomas gjør det. Hender han våkner, men da er det som regel bare å putte inn smokken og så sover han videre:) Har gjort det siden han var ca 6 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det litt opp og ned på den fronten men det hører vel bare med...

Er i alle fall slutt på servering av drikke på natta så det er no enda godt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her avbrytes gjerne nattesøvnen flere ganger. I natt var det et helvete i tre tiden. Da hadde hun jo faktisk sovet fra 20:00 til 3 da, men likevel. Pappa'n sov inne hos henne etter det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt sov Thomas fra 1845 til 0648 - og da måtte jeg vekke han!! Han var stuptrøtt i går kveld og sovnet i løpet av 1 minutt. Uhyre sjeldent at han er så lett å legge og sover så lenge, og jeg hater å vekke han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kan nettene fortsatt være et mareritt... men sover bedre enn i babytiden.. Sover ca fra 19.00 til 07.30 .Fordelen er at han trenger ikke opp om morgenene... Har tatt perm et år ekstra.. Tar bare noen hvilende nattevakter og da begynner pappan en time senere på jobb så ungene får rolige morgner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elin har sovi hele natta siden ho var ca 5 uker gammel, og bank i borde så har det kun vært 1 eller 2 netter vi har trengt å stå opp om natta for og inn til henne.

Men vet så inderlig godt hvordan dere har det, alle dere som må opp om natta, for elste jenta mi var våken 2-3 ganger hver natt frem til ho var nesten 3 år! og mellomste våknet hver natt til ho var ca 18 mnd.

Så føler meg kjempe heldig som endelig har et barn som sover om natta.

Selv om 5 åringen støtt og stadig kommer tuslenes ned midt på natta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oscar gjør heller ikke det... Har blitt fin og legge på kvelden i 7-halv åtte tiden. VÅkner som regel et par ganger før 12, og etter det er det omtrent hver eneste time hele natten gjennom og kl 5 eller halv fem så er det morran, ikke mulig å få han til å sovne igjen. Skal til legen på torsdag (1 års kontroll) og da må dette bare opp, men er litt redd for at hun ikke skal skjønne hvordan vi har det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig gjør Benjamin også det. Å starte i barnehage var tydeligvis tingen her! Han legger seg halv åtte og sover til jeg vekker han på morningen.

Hender han er våken på natta; enten er han tørst eller så er det tenner da. Ikke bare greit å få tenna seint, var 11 mnd da han fikk første tann, har nå fire stk. mange igjen *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amalie Louise har stort sett sovet hele natten siden hun var 3 mnd. Men har vært syk en del i det siste så det har vært våkne netter da, men de siste nettene har hun sovet igjen. Sov til halv ni i dag og jeg hadde senvakt så jeg kunne også sove lenge. Super digg.

 

Vanligvis sover hun fra 20 - 07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...