Mamma til 2 jenter..... Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Har brukt HH før og er kjempe fornøyd med den egentlig men tenkte kanskje å prøve noe annet.. Vil gjerne ha dress som man kan ta ut foret inni, kan man det på disse??
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Har kjøpt POP sin, ingen erfaring enda siden det ikke har vært så kaldt enda, men den virker helt super!!! Ikke utagbart fôr i den, men jeg syns det er like greit, har tynn dress utenom jeg. Jeg har fjordårsmodellen jeg da, fikk den for halv pris..
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Hei! Jeg hadde Reflex sin første året til Elias, og var veldig fornøyd med den. Men tror ikke du kan ta ut foret på dressene for de minste i Reflex. Har også brukt mange av Cubus sine med avtagbart for, og er veldig godt fornøyd med dem. Elias skal bruke Cubus i år...Emma har fått Name it dress.
Gjest Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Begge to er helt knall! Reflex sin kan tas ut foret på, er pustende, vindtett og vanntett - et knallkjøp! Anbefales! Polarn sin er også fantastisk god, men har ikke uttagbart for...
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 11. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2007 Jeg kjøpte vindjakka til POP for en stund siden men fleece inni, så nå når det ble høst kjøpte jeg den buksa som hørte til og det funker veeeeeldig bra som park dress. Så da trenger jeg egentlig ikke dress som foret kan tas ut.. Hmmm spørs om vi ikke går for POP...
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 Jeg kjøpte reflex med avtagbart ullfleece for men uansett om den er bra eller ikke så var den jo helt umulig å få på ungene så den leverte vi tilbake. Vet ikke hva alternativet er nå for var så innstilt på reflex i år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå