H&M pluss tre små Skrevet 11. september 2007 #1 Skrevet 11. september 2007 Hei jenter! Endelig har jeg om min samboer bestemt oss for å prøve å få barn. Jeg sluttet på p-iller for to mnd siden etter å ha gått på disse i hele 12 år!!! Er derfor forberedt på det verste selv om fagfolk sier det er veldig individuelt:) Men over til tema, nemlig CB EL tester. Jeg brukte dette for første gang på søndag. frem til da har jeg brukt strips der man må ha to streker for å påvise EL. Har ikke sett noe foreløpig, så på søndag prøvde jeg CB. Ble ikke påvist EL her heller, men når jeg fjernet testen fra den digitale beholderen, så var det to streker. Hva vil dette si? Når jeg testet igjen i går, var det bare en strek. Regner ikke med at jeg skal se på dette, men er alikavel nysgjerrig. Takk for svar:)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 Hvis du bruker CB digital så skal du IKKE se på strekene, det er det som kommer opp på displayet du skal se på. Ellers vil jeg ønske deg lykke til, selv om du har godt lenge på pillene så betyr det ikke at det tar lang tid før du blir gravid
nr2-imagen:) Skrevet 11. september 2007 #3 Skrevet 11. september 2007 Dette skjedde med meg også. Jeg skreiv en mail til CB. De sa at dette hadde ingen betydning, det er bare resultatet på displayet som gjelder....
Juicy med spirer! Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Hei hei! Morsomt å se at noen er i samme situasjon som meg! Gått på pillen i maaange år og nå har vi også endelig bestemt oss for å prøve å få barn. Sluttet på pillen for 1 mnd siden, men jeg venter ennå på TR som skulle vært her på torsdag, og ikke har kommet ennå. Må jo vente på den før vi kan begynner å prøve skikkelig... Har allerede kjøpt inn CB EL test, men får ikke brukt de Hehe, jeg vil så gjerne! Hvor kommer du fra "tålmodighetsprøve"?
H&M pluss tre små Skrevet 11. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2007 Jeg er fra Kristiansand. Tror faktisk jeg svarte på ditt innlegg tidligere:) Vittig at vi tenker helt likt. Nå fikk jeg TR den dagen jeg skulle ha pille blødning. Det var ikke så mye, men jeg fikk beskjed av en proff at jeg kunne se på dette som min første TR. Nå venter jeg bare i spenning på om jeg vil få det neste lørdag for da vil det bety at jeg har 28 dager syklus. Tror i hvert fall det fungerer sånn. Må ærlig innrømme at jeg er litt forvirret.) Men gleder meg til å ta i bruk disse EL testene på en skikkelig måte. Nå tester jeg bare for gøy selv om jeg innerst inne håper på treff (håpløst)
Juicy med spirer! Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 Haha, så det nå ja Koselig med noen fra "nabolaget" her! Veeenter på TR jeg, blir heilt sprø. Var hos legen i dag av andre årsaker, men ba henne ta en test, som seff var negativ. Har du fått svar på det du lurte på i utgangspunktet forresten?
H&M pluss tre små Skrevet 12. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. september 2007 Jeg fikk svar ja:) Blir bare litt forvirret når det gjelder forskjellige typer EL tester. Når det gjelder strips, så skal det være to like tydelige streker for å påvise EL. På CB digitale EL test skal man kun de på det som kommer frem i displayet (ikke streker, men en type figur). Ble ikke påvist EL på denne heller, men når jeg fjernet testen, så var det to streker. Begynte jo å lure, men stoler på henne som hadde opplevd det samme og fått beskjed fra CB at man IKKE skulle se på disse. Ellers tester jeg bare for gøy. Siden jeg nylig sluttet så vet jeg jo ikke om jeg har en stabil syklus, så jeg er litt redd for å gå glipp av min EL. Mange vil kanskje tenke at jeg stresser, men føler ikke at jeg gjør det. Det er liksom bare greit å vite synes jeg:) Satser på at TR kommer neste lørdag for da kan det tyde på at jeg har en 28 dager syklus og DA er det mye enklere å regne ut de mest fruktbare dagene. Hehe, må le litt av meg selv også. Høres jo ut som det prosjektet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå